Şimdi yorumlar gelecektir illaki sanki sen daha güzelsin kendini ne sanıyosun gibi... Ben kendimle ya da yakın çevremle kıyaslamıyorum tabi ki Sadece barbara nın bu sektörde çok da iyi olmadığını düşünüyorum Ondan kat kat güzel olan mankenler de var ama nedeni bilinmez ülkemizde daha ayrı bir havası var Siz ne düşünüyosunuz?
Abartıldığı kadar güzel bir kız
Sıradan bir model işte
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce de Barbara Palvin in abartılan bir beğenisi yok mu?
En İyi Cevaplar