Sizce de Barbara Palvin in abartılan bir beğenisi yok mu?

Şimdi yorumlar gelecektir illaki sanki sen daha güzelsin kendini ne sanıyosun gibi...
Ben kendimle ya da yakın çevremle kıyaslamıyorum tabi ki
Sadece barbara nın bu sektörde çok da iyi olmadığını düşünüyorum
Ondan kat kat güzel olan mankenler de var ama nedeni bilinmez ülkemizde daha ayrı bir havası var
Siz ne düşünüyosunuz?
Sizce de Barbara Palvin in abartılan  bir  beğenisi yok mu?
Sizce de Barbara Palvin in abartılan  bir  beğenisi yok mu?
Sizce de Barbara Palvin in abartılan  bir  beğenisi yok mu?
Abartıldığı kadar güzel bir kız
Sıradan bir model işte
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce de Barbara Palvin in abartılan bir beğenisi yok mu?
Cevapla