Bir kadın makyajını silmeden uyuyorsa silmeyi unutacak kadar mutlu mu yoksa makyajı umursamayacak kadar mutsuz mudur?

#beyazorkidem😘

#beyazorkidem😘

Bununla uğraşamayacak kadar yorgundur. Olayı dramatize etmee gerek yok 🙂
Ne olursa olsun silerdim herhalde üstümde ağırlıkla uyuyamam
Yorgundur belki :) hemen başka şeylere yormayın :D
Üşengeçtir net 😀
Cevap
36Cevap
çok düşündün mü bu soruyu kafam karıştı birden sanırım çok yorgundur atmıştır kendini yatağa
Bn hiç silmiyorum makyajımı sabah uyanınca daha çekici oluyorum. Ve bir daha makyajda yapmk zorunda kalmıyorum gözlerimdeki makyaj öylece durur.😊sağlıklı değil ama. üşengecim galiba😊
Soruyu okuyanlar temsili 😂😂 makyajı umursamayacak kadar mutlu olma mi ablam😊
İkisi de olabilir ama her şeyin ötesinde üşengeçtir, bence.
Bir kadin makyajini silmeden uyuyorsa kendimden biliyorum mutsuzdur
Mutsuz olabilir mutlu olsa yerinde duramaz ve kendine bakmayı çok sever
Yatağını kirletmeye göz yumacak kadar üşengeç ve pistir.
İkisi de olabilir tabi ama temelde yapısı böyledir bence... 🤷🏼♀️
İkisi de olabilir 2. biraz daha ihtimal başka seçeneklerde olabilir.
Mutludur. Mutsuz olsa Harley Quin gibi bişi olur silerken 😁
Benim gibi üşengeçtir
Makyajını silmeden uyuyan kadın leştir, eve gelince ilk işim makyajımı silip yüzümü yıkamak oluyor uyuyanlarda nasıl uyuyor aklım almıyor.
Makyaji umursamiyor demekki
Makyaj yapmayı sevmem bir parlatıcı surerim bir de eyeliner.
Mutsuzdur. Yoksa kirpikleri sökülebilir vs o riski almaz belli ki umursamıyor çünkü mutsuz 🙄
Genellikle üşengeçtir, net.
Yorgunluktan uyuyakalmıştır kankim
Off böyle bir kadın makyajlıda makyajsızda güzeldir bence
Makyaj yapacak kadar enerjik silmeye üşencek kadar da uyuşuk
Ben de silmeden uyuyorum ama unuttuğum için değil. Eşime güzel görünmek için
Beynimi yaktin mk ya 😂
makyajı umursamayacak kadar mutsuz
İkisi de değildir o an üşenmiştir net.
Bilemedim şimdi. Kadınlar cevap versin bu duruma.
umrusamayacak kadar bezmistir hayattan
Ya tembellik ya da aklında bir şeytanlık vardır
Gotumu kaldiramayacak kadar usengecim
İkisi de değildir pasaklıdır.
Bence silmeyecek kadar yorgundur😂
Silmek istemiyrm genelde seviyrm
Mutlu veya mutsuz değil üşengeçtir o kadın.
Her ikisi de olabilir. Üşeniyor da olabilir.
Ikiside degil, cevap; tembeldir
makyaji umursamayacak. kadar mutsuz :)
Mutlu kadın makyaj yapmaz
Ben genelde mutsuz olunca silmeden yatarim
Umursamayacak kadar mutsuz
Üşendiğinden olsa gerek.
Kadınlardan hiç anlamıyorum
Silmeye üsenecek kadar yorgun
Kendi yaşam tarzı ne isterse onu yapsın
Umursamiyacak kadar mutsuzdur
Mutsuzdur😂 çünkü hep makyajımı silerim 😂
Silmeden ASLA ASLA ASLA uyumam
Tembeldir yaşlanınca siler
Yarın yenisini yapmak istemiyor belki.
Mutsuzdur o mutsuz. Bknz ben.
Sadece üşengeçtir
Yorgundur
Mutsuzz
Üşenmiştir
Mutlu ama yorgundur.
Pistir hepsi bu...
Ben umursamazdım😊
Üşengeç liginden bence
Mutsuzdur
Seks sonrası yorulmuş
Mutsuzum
Mutsuz
Tembeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar