Erkeklerin dillerden düşmeyen doğallık tutkusuna artık inanmıyorum.
Dershanede tüm sene makyajsız, kot-tshirt ile gitmeme rağmen erkeklerin kendine bakıyorsun, dikkat ediyorsun laflarından çok sıkıldım. Görünüşüme çok önem veriyormuşum, öyle diyorlar. Makyajsız halimle bile makyajlı ve fazlasıyla özenliymişim gibi davranmaları haksızlık gibi geliyor.
Erkekler doğallıktan anlamıyorlar mı, yoksa doğal halimle bile dikkat çektiğim için mi öyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Erkeklerin aslında doğallığa önem vermediği gerçeği?
Makyajsızda bakımlı olunur erkekler makyajmı yapıyor kendine bakmıyorlar mı saçını başını düzeltmiyorlar mı bakım oluyorda kızlar dahada abartır bu foto sana aitse doğal halin bence daha güzel
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama sorun şu kendime pek bakmadım açıkçası. Ama makyajlı ve bakımlı muamelesi görüyorum neden?
Bu kız güzelse kesin birşey yapıyordur normal görüntüsü böyle değildir diye herhalde düşünüyorlar ne yalan söyleyeyim çok az doğal halde olup güzel kız gördüm bu senin makyajsız halin yani baktıkça bakasım geliyor maşallah diyeyim umarım egoist olmasın doğal halin çok dikkat çekici bakmakta direğe toslardım sanırım
Genellemelerden vazgecmediginiz sürece hic bir sekilde mutlu olamicaksiniz.. :/ Simdi fotoyu koymussun bu insan kim neden var bilmiyorum.. Cevremde ki erkekler de :/
Doğal olmak ile bakımsız olmak arasında da fark var yanlız
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bakımlı da değilim ama erkekler kendine bakıyorsun, görünüşüne önem veriyorsun diyorlar. Bildiğin makyajlı ve oldukça bakımlı muamelesi görüyorum neden
En İyi Cevaplar