
Güzellik için acı çekmek gerekir diyenlerdenim
Zahmetsiz güzellik yöntemlerini deneyenlerdenim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

askeriyede meşhur bir söz vardır Barışta ter dokmeyen savaşta kan döker diye senin soruna da en güzel cevap budur
güzelliginde bir bedeli var bence. acı çekmeden güzellik olmadıgını düşünenlerdenim
Güzellik için acı çekerdim ama sağlığa zarar olur diye denemedim
Cevap
7Cevap
Zahmetsiz güzellik yoktur, hiçbir şeyin zahmetsiz olmadığı gibi.
güzel olan birşeye ulaşmak zahmetli olur öyle de olması gerekir..
Zahmetsiz güzellik yöntemi
Acı çekerim..
Aci sart yoksa kisa vadeli oluyo ve hoş değil
Zahmetsiz güzellik taraftarıyım
Ne gibi yontemler uyguluyosun¿
Acı çekmek gerekli zahmetsiz yöntemler çözüm değil
Her şeyin bedeli var diyenlerden
Acı çekmek gerekir diyenlerdenim.
Acıyla güzellik ne alaka
@zynpay iyiymiş :))
Güzellik için acı çekmek gerekir diyenlerdenim
Zahmetsiz güzellik ten yanayım.
doğallık en güzeli
iyi ve güzel olan herşeyin bir zahmeti olur.
Bence b
Ben duruma göre
Zahmetsiz olmalı.
Acı çekerim
hiçbiri
Acı çekmek gerek
A şıkkı
Zahmetlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar