Bacaklarını almadan mini etek giyen kadın mı daha cesur, göğüs kılını almadan gömleğini göbeğine kadar açan erkek mi?


Kadın daha cesur. Göğüs kılları aşırı olmadığı sürece rahatsız edici değil. Gerçi yine de sergilenmesi rahatsız eder beni.
kadın tabıkı erkeklerın kıllı oldugu bılınır:)
Göğüs dicem çünkü göğüs çok önemli çok yani anlatamam o derece
Bacaklarını almadan mini giyen kız tabiki
Cevap
31Cevap
Bacağını almadan mini giyen hatun.
Bacak kıllarını almayan kızlar daha cesurdur , erkekler de göğüs kılı normal bir durumdur . Ayrıca sokakta bir çok mini etek ya da mini şort giyen kız gördüm ama kıl göremedim.
Kıl erkegin tabiatı açsa ayıp değil, alsada gene değil.
Bayan için kıl zannedersem hiçkimse tarafından cesaret sayılabilecek şey olmaz kanımca. Tabi ki kendi tercihidir de sevilesi bişi olmayacaktır.
Bir kadının bacak kıllarını almadan giymesini normal karşılarım ama gömleği göbeğine kadar açmak nedir mk o nasıl bir şekil öyle kdkszlsl
Benim öyle bir sorunum yok ben hiç şort giymem hiç gömleğimin düğmelerini açmam, bunu yapanlar düşünsün
Döşü gıllı adamlara vurgun kadın var da, ben erkekleri geçtim hiçbir kadın zaten tüylerini almadan kısa bişey giymez
bence bacaklarını almadan mini etek giyen kadın daha cesurdur :)
Erkekte pek sorun yokta kadın iğrenç bence cesur değil
Erkekler de iş değişiyor ya kadınlar da anormal ama erkeklerinki göze pek batmıyor gibime geliyor.
hee cesaret demi mini giyip göğüs açmak sende çıplak gez sana da madalya taksınlar olur mu?
Erkekler de ne yapsın. Göğüs kılını alsa neden alıyor almasa neden almıyor diyorsunuz. Ortak bir fikriniz yok mu
Kadın daha cesur edkeğin göşsünü almasına gerek var mı
Erkeğin yaptığı bir cesaret gerektirmiyor. Kadın ise deli cesareti olmalı
Buna cesurluk denmez. kimse kusura bakmasın hayasızlık denir..
Yıllarca "erkek kıllı olur" dediniz
Şimdi dalga geçiyorsunuz
Önce ne dediğinizi ne düşündüğünüzü bilin ağzınızdan çıkana dikkat edin, sonra eleştirin.
Kadın Cesur erkeğin almasına gerek yok ayrıca gömleğini göbeğine kadar açtığı zaman çok seksi oluyor
Bacagini almadan mini etek giyen kadin daha cesur ve daha IGRENCTIR. erkegin kılı problem degil
Bacak kıllarını almadan mini etek giymeyin lütfen sevgili kızlaarrrr 😘😎
Bacak kıllarını almadan mini etek giyen kadınlar 😄
Bacaklarını almadan mini giyen kadın cesur değil bakımsız bence😶
Ikisini kiyaslamak cok aptalca
İkisi de igrenç. Cesaretle ne alaka.
Cesurluk değil aptallıktır
Bence ikisi de igrenc
İkisi de görüntü kirliliği
Bacaklarını almadan mini giyen kadın 😂😂😂
İkinci söylediğin zaten normal bisey
O halde plajda bikini giyen kadın daha cesurdur 😉
Mini giyen bakımsız kadın
bu devirde mini giyen kiz daha cesurdur
Bayan cesurdur erkekler genelde oyle zaten
Erkek dediğin kıllı olur
Erkek döşi kıllı olur
Erkek dediğin kıllı olur
Bacagını almadan etek giyen kadın
cesurlukl alakası yok
İkisi de bu dünya icin fazlaliktir.
Çok kıl oldum bu soruya
Bacaklarını almadan mini etek giyen kız daha cesur
Kadın daha cesurdur
kadın
İkisi de aptal.
İkiside iğrenç
Kadın
kadın
ikisi de edepsiz. cesur değil o.
kadın
Her ikiside igrenc
Etek giyen kadin
bence kadın
İkisi de iğrenç
Kadınnnnn
Tabisi kadin
Ikisi de hoş değil
bence kadın
kadın
kadın
Kadın daha cesur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar