Güzellik Soruları
Güzelliğini kıskanan insanlara nasıl cevap verilir?
Güzelliğini kıskanan insanlara nasıl cevap verilir karşımdakini incitmek istemiyorum ama benim de sabrımın bir sınırı var fazla incitmeden nasıl cevap verebilirim
Hayatta en güzel yaşlar?
Gençlik mi? Gitgide hayat kötüleşiyor mu? Bence 30’lar 40’lar kesinlikle
Kuzey Güney dizisi güzel mi sizce başlamalı mıyım?
O zamanlar izliyodum ama unuttum nasıl olduğunu
Neden güzel kızlar çirkin erkeklere baktığı halde yakışıklı erkekler çirkin kızlara bakmaz?
Bulunmaz hint kumaşı falan mısınız hayırdır?
Ayetin güzelliğine bakar mısınız? Cok iyi değil mi?
Rasûlüm! İman edip sâlih ameller işleyenleri şöyle müjdele: Altlarından nehirler akan cennetler onlar içindir. Ne zaman kendilerine cennet meyvelerinden bir şey ikram edilse, her defasında: “Bu, daha önce dünyada...
Mesajlaşmak mı daha güzel yoksa telefonla konuşmak mı? ?
Mesajlaşmak mı daha güzel yoksa telefonla konuşmak mı?
Senin için anne yemeği mi, eşinin yemeği mi güzel?
#YemeVeİçme Senin için anne yemeği mi, eşinin yemeği mi güzel?
Hayatı uçlarda "sınırda" yaşamak her zaman güzel bir şey midir?
Nasıl oluyor da en kırılgan yanın aynı zamanda en güçlü duruşun olabiliyor? Ya en tepedesin hayatın ya yerin 7 kat dibinde. Tuhaf olan da bu ikisi sadece birkaç dakika farkla.
Önereceğiniz güzel, eğlenceli online oyunlar var mı?
Ya da mobil Legends oynayan kız yok mu yaa
''Dış güzellik önemli değil'' Sözü, yalandan mı ibaret?
Yok yahu kalbi temiz olsun yeter. jsjsjs E tipi düzgün olmayanın kalbi de temiz olmuyor ne hikmetse değil mi?
Saçlarda hacim mi yoksa sadelik mi daha güzel?
Saçlarda hacim mi yoksa sadelik mi daha güzel? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Bu isimlerden hangisi daha güzel?
Selam, ben Berrin! Bir senaryo yazıyorum. Bu senaryo için bu isimlerden birini seçmek istiyorum. Size danışmak istedim. İsimler; 1. Nova 2. Aşkın 3. Nazlı 4. Eyşan 5. Efsun 6. Sasha 7. Feride 8....
Sevilen insan neden güzelleşir?
Gerçekten var böyle bişey. Hem dış görünüş hemde insanın enerjisi değişiyor.
Çirkin erkekler güzel kızları neden aldatır bırakır?
Güzel kız onlara bakınca başkası da mı bakar diye düşünüyorlar
Neden köpek besleyen kızlar, kedi besleyen kızlardan daha güzel oluyor?
Bu çıkarım birkaç örnekten yola çıkarak sunulmus bir tez değil. Yılların birikimini ve müthiş deneyimler sonucu vardığım bilgi.
Dünya güzeli mi, dünyanızı güzelleştiren mi?
Dünya güzeli olsa ne fayda, dünyamı güzelleştirmedikten sonra.. Günaydın 🥀
Kahve dünyadaki en güzel içecek olabilir mi?
Kahve içerken ne kadar bağımlı olduğumu hatırladım. Dertlendiğinde, ayılmak istediğinde, sohbetle, spor öncesi.. her şeyle gidiyor şu meret. Ama üzücü bir haber öğrendim 50 yıla kahve rezervleri tükenebilirmiş☹️.. neyse...
Biriyle tanışip çok güzel bir şey yaşayınca zaman geçirince diğer gün ondan kaçıyorum neden böyle?
Tek sefer mesele çok eğleniyorum arkadas vs birbirimizw güzel zaman geçiriyoruz heyecan oluyor ama asla yeniden istemiyorum istesem bile yapamıyorum neden bilmiyorum (anlatmadim çok garıp bir şey?) anlayin
Kızlara guzelsin diyince niye yanlis anliyor?
Güzel kıza güzelsin diyince yürümüş muamelesi yiyoruz. Lan once karakter yapina kişiliğine bakicam ki öyle yürürüm yoksa tanışmaktan fazlası olmaz abartmayın
Kılosu boyuna eşit ya da 15 kg fazlası olan kız güzel olabilir mi?
Güzellik için illa kılonun azmı olması lazım?
Ya elimde 2 telefon var biri iPhone se 2022 biri redmi 14 c redmi 14 C de daha güzel ve iyi çıkıyor yüzüm daha düzgün neden acaba?
Ama redmi 14 C nin kamerası daha düzgün gibi bana mı öyle geldi acaba enteresan olan daha düzgün daha güzel çıkıyorum redmi 14 C de sanki iPhone se 2022 gerçekçi değil gibi
Sizce Türk aile yapısına en uygun en güzel dizileri hangi kanal yayınlıyor?
Bence kesinlikle TRT 1 yayınlıyor. Çünkü devletin ve milletin kanalı. Kamu yayıncılığı yapıyor.
Güzel şehir bursa da ne yapabilirim?
Merhaba iş fikri olan var mı Nilüfer taraflarina iş acmayi düşünüyorum sizce ne açsam daha mantikli olur?
Çok güzel, şık, bakımlı biriyim kız erkek herkes de çok beğeniyor ama ortam mı bulamıyorum yakınımda pek kimse yok ve?
Boşa gittiğini düşünüyorum 🤦♀️😭 nasıl düzelir bu ya
Eskiler mi güzeldi yoksa biz mi eskiden güzeldik?
Değiştiğiniz huylarınız var mı? Eskiden daha iyiydi dediğiniz. İnsanlara faydalı olmak için birsey yapiyormusunuz? Acaba eskiden insanlar mi güzeldi yoksa eskiler mi?
Azeriler güzel mi sizce? ne düşünüyorsunuz?
güzeller evet ama sanki bizim kültüre benzemiyor kültürleri çok fazla açıklar ve rusça konuşuyorlar hepsi
Acısı çok olanın gülüşü güzel olurmuş... gülüşünüz güzel mi?
Bir gülüş düşün… İçinde neşe değil, sabır saklı. Ucunda kahkaha yok, derin bir sessizlik var. Sanki dudaklara değil, kalbin kırık yerlerine dokunmuş. Bu gülüş, acının içinden geçerek gelen bir ışık gibi… Yumuşak ama...
Hiç beğenilmek ya da sevilmek için yeterince güzel olmadığınızı hissettiniz mi?
Hayatım boyunca mücadele ettiğim bir şey ve şimdi artık randevulara bile gidemiyorum. İçimden hep "Seni görünce ilgilerini kaybedecekler," diyor, halbuki beni tanıyorlar ya da sağa kaydırmışlar falan. Sevgiye layık...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer