AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kesinlike katılıyorum kadının doğasında vardır regl ıyy öğ iğrenç demelere gerek yok!
Herkes bunu çok iyi bilir ki ; REGL KADINDAKİ EN İĞRENÇ ŞEYDİR.
SAĞLIĞIN BELİRTİSİDİR ; KADIN OLMANIN GEREĞİ... AMA İĞRENÇ BİR ŞEYDİR.
Bugün buna mucize diye isim takan; yarın sııçtığı b*ka da mucize der.
Evet regl bir kusur edğil sağlıklı olduğumuzun bir göstergesi.. Ama bunu saklamamamızın en buyuk sebebi yetiştirilme şeklimiz ve buluduğumuz toplum maalesef
Saçma bir bence olmuş edepli olunmalı utanma ile ilgisi yok bunu
Cok guzel olmus emeğine sağlık keske artık bizim milletimiz de regl olmanın utanc verici ve hastalıklı bit durum olmadığını anlasa
İş hayatına atıldıktan sonra işime göre çatlaklarıma dövme yaptırmayı düşünmeye başladım. Zamanında obezdim ve kilo verdim ancak vücudunun çoğu yeri çatlak dolu olduğu için hala mayo giyerim
Çok saçma bir yazı olmuş edep diye bişey var biraz ağır olun kardeşim bu kadar sorun varken dünyada bula bula bu sorunu mu buldunuz mucizeymiş
Yanı ben begenemedim acikcasi. bir bayan bunları sağladığında daha güzel oluyor. Çatlaklar için de birsürü yöntem var
Regl oluyoruz diye herkesin bilmesi mi gerekiyor anlamadım. Tuvalet peçetesi alırken rezil oluyor muyuz ki pedimizden utanalım? Ayrıca utanılacak diye çıkıp herkese tuvaletimi yapcam b. kumu yapmak ayıp değil diyor muyuz da bu saçma şeyleri yapalım.
helâl valla. biyolojik bir olayı utanç kaynağı olarak görenler için iyi olmuş
Herkes bunu çok iyi bilir ki ; REGL KADINDAKİ EN İĞRENÇ ŞEYDİR.
SAĞLIĞIN BELİRTİSİDİR ; KADIN OLMANIN GEREĞİ... AMA İĞRENÇ BİR ŞEYDİR.
Bugün buna mucize diye isim takan; yarın sııçtığı b*ka da mucize der.
@Abels kardeşim ne alaka birisinin elinde olmayıp biyolojik olan bir şey iğrenç olmamalı. mesela erkeklerin sabah ereksiyonuna iğrenç demiyorum çünkü o zaten biyolojik bir olay. yanlış anlamışsın
Diyemezsin ki zaten. Sabah benim aletimin kalkmasıyla senin vajinanın kanaması aynı şey mi?
Vücudundan PİS KAN çıkıyor.
Bu kafalar değişmedikçe bunlar normal karsilanmayacak insanlar kendi kusurlarini görmeden başkalarına laf söylüyorlar
Güzel çalışmış. Ama çatlaklar biz kadınlarda güzel olma iç güdüsü olduğundan psİkolojikmen bizi olumsuz etkiliyor o yüzden böyle renkli dövmelerle şekil değiştirilerek bazı kadınlara özgüven sağlayabilir.
Utanmak hayadan edepten gelen birşey bunu açık seçik bir şekilde göstermek haya perdesinin kalktığını gösterir
O değilde saçma sapan ped reklamları olmasaydı zaten regl döneminden çoğu kişinin haberi olmayacaktı
harika ötesi harika çalışma olmuş. beğeni tuşuna milyon kez basmak istedimm
Güzel de şu renk işini fazla abartmışlar resimlerde
"Sizi bunları kapattığınız için değil, bunlara sahip olduğunuz için sevecek birini bulun."
Ba yıl dım! ❤👏
Emeğine sağlık kusurları harika hale getirmeyi bize sunduğun için teşekkürler bayıldım paylaşıma
Utanılacak şeyler değil ama göze sokulacakta şeyler değil.
Bu eksiler niye onu da anlamadım komiksiniz 😂
ama bunlara rağmen bir türlü anlamak istemeyenler olacak
Göz görmeyince gönül neylesin demiş üstad boşuna dememiş yani ellerine sağlık 😊
Utanılacak birşey değil ama sünnet gibi gözlere de sokulmaz, sünnet olayına da karşıyız
Çatlaklar icin ne cesit bir boya kyllanmis olabilir
Herkes biliyo zaten tekrar dillendirmek saçma bana etrafta ben erkeğim. diye dolaşanlar geliyo
Çok güzel bir bence hayran kaldım. Bu bize eteğini kapat diyerek çocuklukta öğretilen bir yanlış.
Benim mesela kamburum var saklamaya çalışmıyorum artık onunla bile seksi hissediyorum
Bu kadar acik acik gostermeleri bence daha ayıp
Yersiz ve gereksiz buldum.
Adeti kusur gören yok saçmalık olmus
çatlakların o renkli hali çok güzel duruyoor :)
Güzel bir bence olmuş...
Erkekler Ne Diyor
Fazla rahatlık ya güzel bir şey değil ama kadınları bu konuda da ayiplayan erkek karaktersizdir
Bunu her zaman söylerim kız arkadaşıma rahat olsun diye ama bizden önce kadınların kendileri garipsiyor bu durumları.
Catlak matlak tamamda o boyali ic camasirlari ne oyle abi bildigin igrenc.
Bunun kucuk gormeyle saygisizlikla falan alakasida yok bildigin İGRENC ABİ
Abartmaya gerek yok. Regl normal bisey ama gozumuze sokmalarina da gerek yok
Kusur olarak mı görüyor millet?
Bazı densizler var ama sanki herkes öyle düşünüyormuş gibi davnamak da saçma.
Abi aşağıda Delikanlınında dediği gibi bazı kadınlar ister miydi acılar çekmek? Allahtan gelen bir şey. Artık bırakın bunlara kötü demeyi.
Doğal şeyler ve utanmak gerçekten anlamsız
Kadınlar güzeldir, onları sevin :)
Hep kadin hakki diyorlarda erkeklerin haklari ne olacak?
Hakkı hakkının olmasını istiyosun söylesene ya bir örnek verrr?
@sıkmayınbeniyha cok ornek vaeda simdi demiyim zaten uc kisi posta koymus bile. Cok konuda var valla.
Saklasinlar zaten bedenin iğrenç bölgelerini görmek zorundamıyım? Hele regilde kadından igrenci yoktur
Saklasinlar diyosunda yaninda bir kadin egilse orasi burasi acilsa bakacaksin.
Ayrica biz senin bosalmana igrenc diyomuyuz?
Kes sesini kodumn veledi seni
@sıkmayınbeniyha kime diyosun
@bir1nsan bosalmak iğrenç olabilir sizdede o is var ama emin ol ki regilin igrencligi hic bir seyle karşılaştırılamaz tüm erkekler neden igrnec oldungunuzu biliyoruz birde bir kadin egilse değil ciplak dolassa donup 1bakis dahi atmam bir delik bana k. b cekici gelmiyor
@sıkmayınbeniyha gercekleri duyman aci vermesin ben dusuncelerimi ilettim siz igrencsiniz 😝
Dogru erkek olanlara igrenc ama ADAM olanlara igrenc degil 😉
@bir1nsan erkekde igrnec ne gibi durum var günlük banyo eden bir erkek kokmaz cinsel organlarımızda zaten asla koku yoktur hattâ imkansız gibi bisedir sen kendini bizle bir tutuyorsun erkeklik sandın gibi değil
Erkekde ne gibi igreclik var diyosunda bunun cevabini en iyi sen biliyosun. Ayrica kizlarda banyo yapinca kokmaz sadece erkekler degil.
@bir1nsan kadınların cinsel organı malesef banyo etsen dahi ıslaklık oldu Gu için her haru karda koku olacak tır azaltabilir ama kokusunu asla atamazsın birde erkeklerinn iğrenç tarafı nedir cidden ben bilmiyorum aydınlatırsan sevinirim
Hayır kokmuyor. Kusura bakma aydınlatamam sen bir fake kız hesabı aç yari çiplak resimler koy bak bakalim erkeklerin nasil igrenc olduguna.
@bir1nsan sana Yakışı li yarı çıplak erkek gostersem bakmaz mısın şimdi bide bakmam. der kızım sen erkekliği erkek olmadan anlayamasın bu arada bikini giymiş bir kadın ilgi çekmesinin sebeb-i güzel sexsi gozukmesidir sizin sexsiliniz falan değil yani çıplak kadın bikini giymiş kadin kadar asla ilgi çekmez. Yanı sanada mantıksız gelmiyor. mu bildiğin yarık delik denilen şey bir erkeğe nasıl sexsi gelebilir onun amacı boşalırken aldiği zevkidir..
Sende kızlığı kız olmadan anlayamazsin o zmn. Kendi tezini kendin curuttun hadi by 😊😊
@bir1nsan kız bana âdet kanı kokmuyor güzel diyor ya kızım senin kafanda tahtamı eksik ben yemin ederim ki ceset ölüsunden sonra en leş koku aldım koku kadının adet kani köküsudr sen neyim kafasını yasiyosun ya
Ben adet kanı kokmuyor demedim. Kadınlar dedim.
@bir1nsan erkekten mı çıkıyor mk
çatlaklarla ilgili bir şey anlamadım ama kadın olmak gerçekten çok zor. hele bu devirde...
Keşke adet kanı da öyle gökkuşağı renklerinden oluşsa :D
Kırmızı da gökkuşağı rengi işte..
@Erotaa5 O da doğru 😄
kadın olmak zor dedirten konulardan birisi galiba. hak veriyorum zaman zaman.
İgrenc bir bence kadinlara saygimiz sonsuz bunu size yakistiran kendinizi kuculten sizlersiniz
amaan kanlı kanlı gezin ortada nolcak cannım aaa sizde
Kim kötü görünmek ister ki Allah vergisi sonuçta barışık olmalı insan vücudu ile
harika fotolar her sabah bunlardan bekliyorum mis gibi valla 😘😍
tamam bır daha regl oldugunuzda kanı alıp alnınıza surun
Insan 2 sekilde anlar
1. Akliyla dusunerek anlar
2. Gotunu kullanarak anlar
bence de çok güzel bir farkındalık çalışması olmuş.
fazlalıklarından utanan, marketten ped istemeye çekinen baskı altındaki kadınlarımıza biraz da olsa özgüven aşılayabilir.
o ne ya. özel günlerinde pet koymayı unutup da iç çamaşırı kanla dolmuş kızları mı anlatıyor
Renkli regl olunca güzel göründüğü için mi bu kilotlar?
Bence bir bayanda o çatlaklar çok hoş duruyor kapatmalarına gerek oldugunu dusunmuyorum
kadınların bedenlerinden utanmalarını gerektirecek bir durum yok çünkü bedenleri eşsiz bir sanat eseri güzelliğin de. özellikle güzel ve çıtır kızların.
çok dogru sevgi her şeyi ile kabullenmek ve sevmektir
Ne güzel bir bilgi, İnşallah Kızlarımız , bayanlarımız bu bilgilerden faydalanabilirler.
Regl dönemindeki kıza nasıl yaklaşmalıyız , rahat mı bırakmalıyız yoksa hediyeler falan mı almalıyız , kızlar cevaplarsanız iyi olur.
Bilinçlenmek adına güzel bir çalışma olmuş umarım faydalı olur
Kesinlikle katılıyorum, utanılacak birşey yok. Eline sağlık.
Like , like , like. 😊
Bedenlerimizdeki hiçbir eksiklikten utanmamak gerek.