Siz sadece erkeklerin mı tıraş olduğunuzu düşünüyorsunuz beyler? Yanılıyorsunuz! Ağda zahmetinden bıkmış bütün kadınlar tıraş yapıyor..
Size de tanıdık geldi mi kızlar?

Özellikle kış aylarında çok yapıyoruz bunu kandırılıyorsunuz beyler. Allah affetsin!
Neden bunu yapıyoruz ki?

Beni beğenen beğenmiş düşüncesiyle hareket ediyorsak demek ki!
İşte doğru tıraş bıçağı kullanmak bu yüzden önemli!

Hangimiz yaşamadık bunu çılgınlar gibi?
Öyle bir umursamazlık, öyle bir boş vermişlik...

Dedi, böğründen kıllar fışkıran adam!

Kişisel bakımın önemini çok güzel anlatmış abimiz..
Kedi iptal, kedi şok!

Biraz da şurayı tıraş ettik mi tamamdır! Geri kalanının hiçbir önemi yok..
Bazen sadece ağlamak istersin!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar