Biz kadınların derdi bitmez. :) Ve bu dertler öyle filmlerde dizilerde gördüğümüz dertlerden de değil, hatta onlardan tamamen farklı!
Siz regl döneminde bir de grip olmak nedir bilir misiniz? Bilmeyin!
Filmlerde öyle seksi seksi çıkılıyor havuzdan, gerçek hayatta öyle olmuyor canım ya...
Evet bizim kararlarımızı değiştirmemiz tam 10 dakika sürüyor, ne yapalım, seviyoruz.
Regl döneminde duygusal olduğumuzu bilmeyen kalmamıştır umarım? Bilmeyen varsa elden ele dolaştırın bu bilgiyi lütfen.
Bir sevgilinizle olan medya geçmişinize bakın, bir de en yakın arkadaşınızla... Evet en yakın arkadaşlarımız o fotoğraflara maruz kalmak zorunda.
"Yarın oraya gideceğim, sonra buraya da uğrayayım... Aa bir de pantolon almam lazım, az da ders çalışayım" diyen bizlerin ertesi gün yan gelip yatması? Çok sevimliyiz.
Pazartesi sabahına Prenses Diana gibi uyananlar varken, biz neden Lindsay Lohan'ın 2012 hali gibi uyanıyoruz?
Biz kılımızla tüyümüzle, çatlaklarımızla güzeliz, sıkıntı yok.
Kendimizi seksi hissederek giydiğimiz o topuklu, gün ortalarına doğru canımızı çıkarır, tam anlamıyla çıkarır!
Rüyada sevgilimizin bizi aldattığını görürsek ona kızarız, çünkü neden kızmayalım?
İllustrasyonlarına bayılacağınız bu sanatçıya buradan ulaşabilirsiniz.
Kadınların Neredeyse Her Gün Yaşadığı Durumları Anlatarak "Aynı Ben" Dedirten İllüstrasyonlar!
Bu illüstrasyonda en çok sevdiğim olay kadının kusursuz çizilmemiş olması. Tüyüyle, göbeğiyle, gözlükleriyle, dağınık saçlarıyla. Günümüz güzellik anlayışı dışında, mükemmel çizimler.
Kadınlar kompleks canlılar errkekler ise düz. Biz sizi anlayamıyoruz, siz de bizi fazlasıyla anladığınız için biz kendimizi sizin her oyununuza kaptırıyoruz. :):
Bence kadın olmanın da erkek olmanın da zorlukları var. cinsiyetle ilgili bir durum değil. insan olmak zor. kadınlar erkeklere göre daha duygusal ve kırılgan insanlar. bunu anlamak zor olmamalı.
bir de şey var diğer kızlar kibar kibar yemek yerken ben kıtlıktan çıkmış gibi son nefesimi verecekmişim de bir daha yemek yiyemeyecekmişim gibi yiyiyorum djsdfjsdofjdsf
Beni ne ara taniyip yazdiniz 🤣🤣🤣 çünkü neden kızmayalım? 🤣🤣🤣 canım hemcinslerim cok guzeliz ve cok tatliyiz. Şişko kıllı çatlaklı göbekli ağlamaklı zayıf kısa boylu uzun boylu her halimizle en iyisiyiz. Başkalarını çok şeeay yapmıyoruz! 🎀
Kadınların hayatını etkileyen birsey olduğu için görmen normal eğer bunun mantıklı olmadığı düşüncesindeysen bir erkek olarak kadınların hayatıyla ilgili birsey okuma
En İyi Cevaplar