Kadınları anlaşılması zor varlıklar olarak görür erkekler, eh, kimi zaman da haklı olabilirler aslında. Bazen ben bile kendimi anlayamıyorum :D Konu makyaja, bakıma gelince ise iş çığırından çıkıyor.
Şimdi eyeliner dediğiniz tam olarak nedir, göz kaleminden farkı ne?
Bir ton rimel var, nihayetinde hepsini kirpiklerinize sürmüyor musunuz, işlevi aynı değil mi?
Tabi ki değil, plastik fırça kıl fırça, dolgunlaştıran, uzatan derken ohoo. :)
Ha bir de rimel denen şeyi sürerken ağız açmanız var, neden, havayla mı çalışıyor bu?
BB, CC, DD kremler nedir, Z'ye kadar gidiyor mu?
Şimdi sen evde zombi gibi dolaşıyorsun ama dışarı çıkınca güzelleşiyorsun, göz altına ne yaptın da o çukuru kapadın?
Tamam anladım bir yere kadar, ama yüzüne sürdüğün pudrayı niye dudağına da sürdün ki şimdi?
Sabitlemek için canım, sabitlemek. Tüm gün o ruj nasıl kalıyor dudakta sanıyorsun?
Bu kadar ruju nasıl kullanıyorsun?!
Dün gece düğünde miydin, sim kalmış yüzünde...(Bir highlighter dramı)
Senin yüzün kare değil miydi, neden ovalleşmiş, estetik mi yaptırdın?
Gel de kontür nedir, nasıl yapılır anlat şimdi...
Kadınların Makyaj Aleminde Erkeklerin Bir Türlü Anlamadığı Ürünler
En İyi Cevaplar