Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Ben bu makalemi doğal kadınları temsili olarak yazdım. O yüzden başlığı üçüncü çoğul ile kurdum makaleyi ise birinci tekil şahıs ile yazdım. Çünkü eminim ki doğallığı seçen tüm kadınlar bu özelliklere sahip.

Kendime değer veriyorum

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Daha güzel olmak adına makyaj yapmak ve cildimin düşmanı olan o kimyasalları sürmek istemiyorum. Çünkü cildimi seviyorum.

Rahatlık ve güzelliğin bir arada olması beni mutlu ediyor

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Makyajım akacak bozulacak gibi dertlerim yok. Anı dolu dolu yaşamayı seviyorum. Doğal ve bakımlı olarak güzelliği yakalayacağımı biliyorum.

Kendime güveniyorum

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Öz güvenim yüksek ve kimsenin beni eleştirmesi umurumda değil.

Herkesin yaptığı şeyleri yapmamayı seviyorum

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Makyaj malzemesi almak için indirim günlerini sabırsızlıkla beklemiyorum. Ayşe'nin Mac makyaj seti var diye benim de olması şart değil. Onları kıskanmıyorum

Geleceğimi düşünüyorum

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Daha genç ve canlı gözükmek istiyorum. Yaşlanmak istemiyorum. Geleceğimde cilt sorunları yaşamak istemiyorum.

İleride kanser olmak istemiyorum

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Makyajın ve o kimyasalların cilt kanseri yaptığı ve birçok hastalığa neden olduğu ortada. Ben makyaj yapmadığım için yüzde yüz kanser olmam demiyorum fakat cildimin yaşlanıp yıpranacağını bile bile o kimyasalları suratıma sürmüyorum. :)

Tutumlu olmayı ve tasarrufu seviyorum

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

5 dakikaya hazırım dediğimde gerçekten hazır oluyorum. Makyaj yapmamak, saça şekil vermekle uğraşmamak zamandan tasarruf yapmamı ve sevdiklerimle daha çok vakit geçirmemi sağlıyor. Makyaj malzemelerine vereceğim para ile birine hediye alıp mutlu etmek ya da ihtiyacım olan başka bir şeyi almak bana daha mantıklı geliyor. :)

Üşeniyorum

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Makyajı yapması dert, silmesi ayrı dert. Evden çıkmadan önce makyaj yapmakla uğraş zamanla yarış, dışarı çık yüzünde bir ağırlık hissi olsun. Ondan sonra eve gel yapacak onca işin varken bir de makyajı silmekle uğraş. Ohoo bunlar benim için çok zor şeyler. Kısaca üşeniyorum. :)

Kadınsı göstermek yerine şirin olmak benim için sorun değil

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Makyaj yapmayan kişiler makyaj yapan kişilerin arasına girdiklerinde soluk kalıyorlar. Aynı zamanda onlar daha kadınsı gösteriyor. Benim için şirin göstermek kadınsı göstermekten daha iyi.

Sadece özel günlerde hafif olmak şartıyla makyaj yaptığım doğrudur

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!

Eğer fotoğraf çekeceksem makyaj yaparım fakat en kısa zamanda silerim. Çünkü fotoğraflarda olduğumdan farklı gösteriyorum ve diğer insanların yanında sönük kalmak istemem. Örneğin düğün gibi bol bol resim çekilen ortamlarda makyaj yaptığım doğrudur. O da ayda yılda bir oluyor zaten. :)

Bunca sebep varken neden makyaj yapayım ki?

Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!
Doğal Güzelliği Seçen Kadınların Düşünce ve Özellikleri!
Cevapla