Kızlar hello,
Bakımlı ve ojeli tırnaklar günlük kombini tamamlayan bir şey bence. Bu yüzden tırnaklarımı ojesiz bırakmıyorum. 💅🏻
Oje sürmeye üşendiğim için çok sık yapmaktan hoşlandığım bir iş değil bu yüzden ojenin tırnaklarımda daha uzun süre dayanmasını sağlayacak birkaç taktik uyguluyorum. Bugün sizinle de paylaşacağım. 🥰 En sonda da bir ürün önerim olacak. 👯♀️
👩🏻🎨 Oje sürmeden önce tırnakların üzeri yağlı, pürüzlü veya nemli olmamalı. Ojeden önce tırnaklarını sabunla iyice temizlemeli ve kurutmalısın.

Ojenin tırnak üzerine güzelce tutunması ve kalıcı olması için tırnakların sabun ve suyla iyice temizlenmesi lazım.
Ben oje sürmeden önce tırnaklarımdaki kalıntıları temizlemek için önce asetonla iyice siliyorum. Daha sonra törpülüyorum ve tırnak eti bakım yağı sürüyorum. 👉🏻 Ama tırnak törpülerken çıkan tozları ve bakım yağının kalıntılarını tamamen temizlemeden oje uygulamıyorum.
Ellerimi yıkadıktan sonra da tırnak kenarlarını iyice kuruluyorum; nemli kalmaması çok önemli.
Bunlara dikkat etmezseniz pürüzsüz bir oje bitişi sağlayamazsınız. Bu da ojenin kalıcılığını azaltır. 🤓
🧚🏻♀️ Ojeyi kalın değil, ince bir tabaka halinde uygulayın. İkinci katı uygulamadan önce ilk katın iyice kurumasını bekleyin.

Tırnağımıza kalın bir tabaka halinde oje uygularsak kalıcılığının o kadar çok olacağını sanıyoruz ama bu yanlış bir bilgi. Özellikle ilk kat ince bir tabaka şeklinde uygulanmalıdır. Ayrıca, ojeyi kat kat uygulamamalısınız. 2 kat yeterli olacaktır.
Ve bu aşamada sabır çok önemli. İlk katın kurumasını bekleyip daha sonra ikinci katı uygularsanız ojenizin kalıcığı artar. 😉 Sabır canlar saaaabırrrr!
😍 Ojenin kalıcılığını artıracak bir top coat kullanın! Benim favorim Essence Extreme Gel Gloss Top Coat! 😍

Ojenin üzerinde zırh oluşturacak kaliteli bir top coat ojenizin günlerce dayanmasını sağlayabilir. Bazı ürünler bu vaadlerini yerine getirmiyorlar ama ben harika bir ürün buldum. 🥳
Essence Extreme Gel Gloss Top Coat ojemin 8 güne kadar dayanmasını sağlıyor. Bu ürünü kullanmadığım zaman ojelerim dördüncü günün sonunda uçlardan bozulmaya başlıyor. Oje bozulunca o kadar çirkin ve pis duruyor ki o görüntüye katlanamıyorum. 🫣

Yukarıdaki görselde gördüğünüz benim tırnaklarım ve bu bordo ojeleri sürmemin üstünde 5 gün geçti ve gördüğünüz gibi uçlarda asla bozulma yok. 🤩
Ayrıca, Essence Extreme Gel Gloss Top Coat ojeye jel görünüm ve harika bir parlaklık da veriyor. Aslında profesyonel görünümlü bir maniküre kavuşmamı sağlıyor. 😻 Ben çok memnun kaldım kızlar, size de öneririm. 🥰
Kızlar, bu taktiklere uyarsanız ojenizin uzun süre kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz. Sizin de taktikleriniz varsa paylaşın hepimiz nasiplenelim güzelliklerim. 💅🏻
Ojemin numarasını soracağınızı tahmin ederek şimiden buraya yazayım. 😎 Görseldeki tırnaklarımda Flormar 323 Cherry Dessert var. Mükemmel bir bordo! 🥰
Denediğim ürünleri sizinle paylaşmaya devam edeceğim, takipte kalın. 🫶
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer