Kızlar Toplanın: 💕Saç Boyama Deneyimlerimi Sizinle Paylaşıyorum!

Eveeet karşınızda soru hakkı bitmiş ve bencelere dadanmış bir adet benle gecenizi şenlendirmek için buradayım💃

Kızlar Toplanın: 💕Saç Boyama Deneyimlerimi Sizinle Paylaşıyorum!

Şöyle 70 yaşıma da gelsem saçlarım havalı olsun diyenlerdenseniz doğru adrestesiniz😘 Uzun süredir saç ve cilt bakımı hakkındaki bilgilerimi derleyip sizlerle paylaşmayı planlıyordum da az buçuk tembelliğim tutmuş bu aralar😅Şimdi tam havama girmişken çayınızı çekirdeğinizi alın önünüze ve başlıyorum🌸

Saçlarımı boyattıktan sonra kokusu çok değişti/çok kötü kokuyor, peki neden?

Kızlar Toplanın: 💕Saç Boyama Deneyimlerimi Sizinle Paylaşıyorum!

Kim istemez ki saçlarının bahar havası gibi kokmasını😍 Fakat boya değdi mi o saçlara işler karışıyor..Adı üstünde "boya". Kimyevi bir maddenin saçlarınızdaki o doğal kokuyu öldürmesi; saç boyatmanın en kötü yanıdır. Saçlarımı boyattıktan yaklaşık 2 hafta sonra bitti bu sorun. İlk zamanlarda saçınız bu kimyevi maddeye alışamadığından dünyanın en güzel kokulu şampuanıyla bile yıkasanız geçmiyor bu koku. Neyse ki saçlarımızın kökü bizde ve uzun süren bir sorun değil..

Saçlarımı boyattıktan sonra lastik gibi oldu, dokusu çok değişti, neden?

Kızlar Toplanın: 💕Saç Boyama Deneyimlerimi Sizinle Paylaşıyorum!

Boyatmanın ikinci kötü yanı 😑"Ya kızım sende bir karar ver boyamaya karar verdik diye bizi vazgeçirmeye mi çalışıyon" demeyin hemen😂Ben boyatmadan önce kaç defa düşündüm biliyor musunuz..Mümkün olduğunca iyice düşünün, taşının, araştırın.. Çünkü saçlarınızı boyattıktan sonra bir daha eskisi gibi olamayacak. Ha "keratin bakım yaptıracak kadar param var" diyorsanız ne ala.. ama yoksa da benim gibi ilk aylarda "zeytinyağı+ bal" maskesi yapın. Saç köküne değdirmeden saç boyları ve saç uçlarına iyice masaj yaparak yedirin bu karışımı. Temiz bir poşetle sarın saçlarınızı. 1 saat bekletin sonra duşa girin. Zeytinyağı inanılmaz yumuşatıyor ve bal da saçın kaybettiği parlaklığı geri veriyor.

Saçlarıma söz geçiremiyorum artık sebebi ne?

Kızlar Toplanın: 💕Saç Boyama Deneyimlerimi Sizinle Paylaşıyorum!

Saçlarınız terk etmiş sizi ondan dermişim bide😂😂Elektriklenen saçlar sorunsalı bir kadının yaşayabileceği en sinir bozucu durum.. Saçınızı boyattıktan sonra ahşap görünümlü hani şu tahta ve geniş dişli taraklardan birini alıp onu kullanmaya başlayın. Ve havlulara elveda diyin😛Havlu; bilinenin aksine saçınızdaki bütün nemi emer. Oysaki sağlıklı olan saçın hafif nemli kalmasıdır. Bunun için kullanmadığınız temiz ve eski bir tişörtünüzle sarın saçlarınızı. Fazla suyu emdikten sonra da sakın saç kurutma makinesi kullanmayın. Bırakın rüzgarda kendiliğinden kurusun saçlarınız efil efil💃

Saçlarımı boyattıktan sonra sanki daha yavaş uzuyor? Ne yapabilirim?

Kızlar Toplanın: 💕Saç Boyama Deneyimlerimi Sizinle Paylaşıyorum!

Valla yapcak bişey yok bekliceniz😂😂 Şaka ya dedim ya boya kötü bişey işte ama vazgeçemiyoruz güzel olmaktan.. Gerçi kimyevi bir maddenin sunduğu yapay güzellik bizi ne kadar tatmin ediyorsa.. Saçlarınız yavaş uzuyorsa pazara gidin bir turp alın. Rendeleyin ve suyunu iyice sıkın. Bu suyu kaynatıp soğutun. İçine bir adet yumurtanın sarısını koyup karıştırın ve saç kökleriniz de dahil olmak üzere bütün başınıza masaj yaparak yedirin. Temiz bir poşetle saçlarınızı sarın ve 1 saat bekletin. Ne kadar bekletirseniz o kadar iyi. Ben sabahın köründe kalkıp yapardım taaa ki işlerim bitene kadar.. 😛😂Denediğim için size garantisini verebilirim, uzatıyor. Yalnız evden kovulmayı da göze almanız lazım😂 turp suyu kaynayınca çok kötü kokuyor bilginize..

Bugünlük benden bu kadar ben uyumaya gidiyoreee😛

Aklınıza takılan her türlü soru için görüşlerde buluşalım 💕

Kızlar Toplanın: 💕Saç Boyama Deneyimlerimi Sizinle Paylaşıyorum!
Cevapla