Yıllardır 4’lü pasaport fotoğrafına bakıp acılı acılı iç çekenlere müjde! Bu trend makyaj ile artık
Güzellik & Bakım Selfie Tadında Pasaport Makyajı Nasıl Yapılır? (Sayfa 2) Watsons Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 223 Selfie Tadında Pasaport Makyajı Nasıl Yapılır? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çok kullanmıyorum makyaj ürünleri fakat Watsons maskeleri çok güzel 0 0 Yorumla
Ahsenelaelif Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Watsons iyi yerden kavramış ürünlerden göz altı kapatıcısı denendi onaylandı tavsiye ederim 1 0 Yorumla
pelinsmrl Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl watsons genelde tercih etmiyordum ama şuaralar genellikle watson dışında çok alışveriş yapmıyorum. 0 0 Yorumla
selengunr Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl watsons la artık makyajım daha güzel ve daha parlak her an cantamda ürünleriyle birlikte geziyorum 0 0 Yorumla
haticesendl Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl watsons ile güzel fotoğraflara ön ayak güzel ürünleri ve kalite farkıyla cidden harikalar yaratıyor. 0 0 Yorumla
eminedlk Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl benim mağazam olsa bu kadar vakkit geçirmem gerçtekn çok güze lbir firma watsons sen bu işin hakkını veriyorsun. 0 0 Yorumla
meriiimer Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl watsons olmasa herhalde sokağa çıkamam o kadar güzel ürünleri varki hep cantamda taşırım anında güzelleşirim 0 0 Yorumla
fisunekiz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Watsons harici asla bir mağazadan girip alışveriş yapmam ürün çokluğu ve çeşitliliği gerçekten çok fazla. 0 0 Yorumla
Sude_Yılmaz94 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl fondoten kullanmayın abi ya yazın kötü oluyo kapatacak bişeyiniz yoksa boşuna boya gibi fondoten sürmeye gerek yook 0 0 Yorumla
Gizem_3434 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl Revolution ürünleri çok güzel. Özellikle kapatıcısından bende çok memnunum. Farklı ürünlere ve bunada bakacağım. 0 0 Yorumla
Tatlışeytan07 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl sade ve şık yapılmalı daha güzel ve hoş durur 1 0 Yorumla
leylamcnn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl pasaportu bilmem ama kimliğimde güzel duruyor sebebei ise watsons ile yaptığım alışveriş. 0 0 Yorumla
elmasyns Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl watsons ile hayatın en güzel anlarını hayattaki en güze lalışverişleri yaptım sasla unutmam. 0 0 Yorumla
yıldızmedn Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl pasaportu bilmem ama o güzel ürünlere tekte ulaşmak gerçekten çok güzel. 0 0 Yorumla
ceylanels Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl watsons ile harikalar diyarına değil makyaj diyarına adım adım koşuyorum. 0 0 Yorumla
nerminalnnn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl watsons ile bebek gibiyim her şey var a dan z ye her şey. 0 0 Yorumla
Luvstruckpuppy Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Ah kimlik fotoğrafımı değiştirmek için yapacaktım ben de tam djdhdh 0 0 Yorumla
CallOutMyName0 Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Puf noktalar icin saolun aen yakin zamanda deneyip cektirmeye gidicsm 0 0 Yorumla
ecemyani Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Yapamazsın ya, biyometrik tüö foyaları ortaya döküyor. 0 0 Yorumla
Sapnap Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Güzel bir makyaj yap sen güzelsin ve daha güzel olucaksın 0 0 Yorumla
thedifferenceds Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Başarılı olmuş, denenebilir bence. Bende soft makyajı severim bu normalde de kullanılabilir. 0 0 Yorumla
garenyoutube Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl pasaport makyajı ilginçmiş ya youtube 2015 hatırlattı 0 0 Yorumla
zuhalgundgd Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl revolution markası çok iyi. kapatıcısına da bakacağım. teşekkürler 0 0 Yorumla
cnsrcansu Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Ben makyajı çok yapamıyorum maalesef çok basit oluyor 0 0 Yorumla
JaleBakar Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl denemeyi düşünürüm. denk gelirse satın alabileceğim bir mağaza 0 0 Yorumla
Nurinnko Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl göz makyajı olmazsa olmaz bide hafif bir allık bide parlatıcı doğal oluyor 0 0 Yorumla
flesya Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Kapatıcı, rimel, ruj.. Bu üçü güzelse makyıaj güzel zaten 0 0 Yorumla
user5127052 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl en önemlisi hafif kontur ve gözler diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Hyun-zy Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Çok teşekkürlerrr çok iyi kesinlikle bu ürünleri deneyeceğim 0 0 Yorumla
YagmurCisesi Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Watsons urunelrini çok kaliteli buluyorum ve herkese tavsiye ediyorum 0 0 Yorumla
MelehatUwU Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl pasaportumdaki fotoğraf en iyi fotoğrafım diyebilirim makyaj felan olmadığı halde asla yapmam zaten 0 0 Yorumla
üzgünkız3 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Çok güzel yazı. Kimlikde zaten kötu olmuş foto. Artık yeniden hazırlanıp giderim 0 0 Yorumla
Söylenefesim Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Keskin bir göz makyajı, hafif allık ve bronzer , açık tonlarda ruj 0 0 Yorumla
Bozkurt92 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Pasaport alabilseydik keşke makyajı da düşünürdük 😔 0 0 Yorumla
Zey_x Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Makyaj konusunda iyi değilim ama ürünler ilgimi çekiyor alıp kenara koyuyorum 😄 0 0 Yorumla
nanelimon000 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Bence abartıya kaçmadan doğal ve parlak makyaj çok hoş oluyor. 0 0 Yorumla
minsa_ Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Watsons her ihtiyacımda ilk koştuğum yer oluyor. Makyaj malzemeleri yüzünden iflas edebilirim 0 0 Yorumla
Mavibalıkcik Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Işıltılı makyajlar gerçekten çok iyi duruyor. Artık 90lar trend olmuş gibi 0 0 Yorumla
Guxwll Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Revolution ürünlerine bayılıyorum. Özellikle kapatıcıs 0 0 Yorumla
kswolsallala Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Farı abartılı sürdüğümüz de gözümüz yumruk yemiş gibi abatilmamasi lazimm 0 0 Yorumla
zambakbir Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl pasaport için fotoğraf çektirdiğimde eğer bu içerik önüme çıksaydı kesin denerdim 0 0 Yorumla
CAGRI16 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 438 cevap paylaştı. Acaba nasıl yapilir çok merak ettim 0 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Bana göre değil tabi tavsiye için teşekkürler 0 0 Yorumla
emrexxx38 Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 338 cevap paylaştı. maalesef zor is çok zor nasıl olacak 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 5,9b cevap paylaştı. İyi anlatım emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 785 cevap paylaştı. emeğine sağlık... ne güzel bence :D 0 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Çok faydalı olmuş. Teşekkürler. 0 0 Yorumla
safak005 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 559 cevap paylaştı. Kullanmaliyiz bence iyi bir resim olur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Çok kullanmıyorum makyaj ürünleri fakat Watsons maskeleri çok güzel
Teşekkürler paylaşım için emeğinize sağlık 🌼
Watsons iyi yerden kavramış ürünlerden göz altı kapatıcısı denendi onaylandı tavsiye ederim
watsons genelde tercih etmiyordum ama şuaralar genellikle watson dışında çok alışveriş yapmıyorum.
watsons la artık makyajım daha güzel ve daha parlak her an cantamda ürünleriyle birlikte geziyorum
watsons ile güzel fotoğraflara ön ayak güzel ürünleri ve kalite farkıyla cidden harikalar yaratıyor.
benim mağazam olsa bu kadar vakkit geçirmem gerçtekn çok güze lbir firma watsons sen bu işin hakkını veriyorsun.
watsons olmasa herhalde sokağa çıkamam o kadar güzel ürünleri varki hep cantamda taşırım anında güzelleşirim
Watsons harici asla bir mağazadan girip alışveriş yapmam ürün çokluğu ve çeşitliliği gerçekten çok fazla.
fondoten kullanmayın abi ya yazın kötü oluyo kapatacak bişeyiniz yoksa boşuna boya gibi fondoten sürmeye gerek yook
Revolution ürünleri çok güzel. Özellikle kapatıcısından bende çok memnunum. Farklı ürünlere ve bunada bakacağım.
sade ve şık yapılmalı daha güzel ve hoş durur
soft dogal gercek halıne cok yakın olması lazım fotonun
pasaportu bilmem ama kimliğimde güzel duruyor sebebei ise watsons ile yaptığım alışveriş.
watsons ile hayatın en güzel anlarını hayattaki en güze lalışverişleri yaptım sasla unutmam.
pasaportu bilmem ama o güzel ürünlere tekte ulaşmak gerçekten çok güzel.
watsons ile harikalar diyarına değil makyaj diyarına adım adım koşuyorum.
watsons ile bebek gibiyim her şey var a dan z ye her şey.
Ah kimlik fotoğrafımı değiştirmek için yapacaktım ben de tam djdhdh
Puf noktalar icin saolun aen yakin zamanda deneyip cektirmeye gidicsm
Yapamazsın ya, biyometrik tüö foyaları ortaya döküyor.
Güzel bir makyaj yap sen güzelsin ve daha güzel olucaksın
Başarılı olmuş, denenebilir bence. Bende soft makyajı severim bu normalde de kullanılabilir.
pasaport makyajı ilginçmiş ya youtube 2015 hatırlattı
revolution markası çok iyi. kapatıcısına da bakacağım. teşekkürler
Ben makyajı çok yapamıyorum maalesef çok basit oluyor
denemeyi düşünürüm. denk gelirse satın alabileceğim bir mağaza
göz makyajı olmazsa olmaz bide hafif bir allık bide parlatıcı doğal oluyor
Kapatıcı, rimel, ruj.. Bu üçü güzelse makyıaj güzel zaten
en önemlisi hafif kontur ve gözler diye düşünüyorum
Çok teşekkürlerrr çok iyi kesinlikle bu ürünleri deneyeceğim
Watsons urunelrini çok kaliteli buluyorum ve herkese tavsiye ediyorum
pasaportumdaki fotoğraf en iyi fotoğrafım diyebilirim makyaj felan olmadığı halde asla yapmam zaten
Çok güzel yazı. Kimlikde zaten kötu olmuş foto. Artık yeniden hazırlanıp giderim
Keskin bir göz makyajı, hafif allık ve bronzer , açık tonlarda ruj
Pasaport alabilseydik keşke makyajı da düşünürdük 😔
Makyaj konusunda iyi değilim ama ürünler ilgimi çekiyor alıp kenara koyuyorum 😄
Bence abartıya kaçmadan doğal ve parlak makyaj çok hoş oluyor.
Benim pasaport resminden sonra bu iyi geldi
Watsons her ihtiyacımda ilk koştuğum yer oluyor. Makyaj malzemeleri yüzünden iflas edebilirim
Işıltılı makyajlar gerçekten çok iyi duruyor. Artık 90lar trend olmuş gibi
Revolution ürünlerine bayılıyorum. Özellikle kapatıcıs
Revolution markasının ürünleri gün kurtarıcı
bu makyaj ürünleriyle hayatım degisecek 😍😍
Farı abartılı sürdüğümüz de gözümüz yumruk yemiş gibi abatilmamasi lazimm
pasaport için fotoğraf çektirdiğimde eğer bu içerik önüme çıksaydı kesin denerdim
Makyaj yapmıyorum teşekkürler
Watsons farkı yine belli 🥰
Acaba nasıl yapilir çok merak ettim
Bana göre değil tabi tavsiye için teşekkürler
maalesef zor is çok zor nasıl olacak
İyi anlatım emeğinize sağlık
emeğine sağlık... ne güzel bence :D
Teşekkürler güzel paylaşım olmuş.
Çok faydalı olmuş. Teşekkürler.
Kullanmaliyiz bence iyi bir resim olur
Paylaşım güzel olmuş elinize sağlık
Bu markanın ürünlerine bayılıyorum
pasaport alt tarafı ne olacak
Çok güzel ürünler nereden bulabilirim