Selam
Kabul edelim havalar aslında inanılmaz soğuk ve gerçekten içimiz üşüyor tabii ki cildimizde.
Peki kışın cilt bakımı yaparken nelere dikkat edilmeli, artıdan bakım rutinine neler eklenmeli ya da neler çıkartılmalı?
Bu yazıda bunlara cevap vereceğiz hep birlikte.

Biliyorum birazcık geri kafalılık gibi gelecek ama özellikle banyoda hem kışın hem de yazın ama özellikle kışın kesinlikle şu vücut fırçalarını da kullanmanızı tavsiye ediyorum inanılmaz gerçekten.
İsterseniz duş jeli ya da vücudunuzu yıkamak için özel ürünler satılıyor bunlardan alabilirsiniz cilt tipinize göre seçmeyi unutmayın sadece koku etkenine göre ürün seçilmez.

Duştan Çıktıktan sonra vücudunuzdaki artakalan suları havlu ile temizleyin, daha sonrasında vücut yağları kullanabilirsiniz.

öyle aşırı pahalı ürünler olmuyor bunlar genelde çünkü pek kimse kullanmıyor en ünlü markaların bile ucuz ürünlerin var öyle çok fazlada kullanmanız gerekmiyor yani mesela diyelim ki ortadan ikiye bölseniz üç damla üst kısma üç damla alt kısma toplamda altı damla yetiyor artıyor bile.
İşte bu kadar kolay aslında cildinizi soğuklardan korumak.
Tekrardan okuduğunuz için teşekkürler tabii ki beğenmeyi unutmayın.😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar