Herkese Merhaba 🦋
Ilk defa deniyor bencesi yazıyorum, umarım başarılı olabilirim. Yeni bir düzleştirici alacak olanlara tavsiye niteliğinde bir bence olur umarım. Keyifli okumalar.
230 Isısı Sayesinde Tek Geçişte Dümdüz Saçlar

Benim saçlarım zaten düz ve dalgalı arası olduğu için 180 derece de kullanıyorum. 180 derecelik ısıda bile tek geçişte jilet gibi yapıyor saçlarımı. Üstelik hemen ısınıyor ve zamandan tasarruf ettiğiniz gibi otomatik kapanma özelliğinden dolayı güvenli şekilde kullanabiliyorsunuz.
Saçlarınızı Yıpratmıyor

Iyon teknolojisi ve seramik keratin katkılı olması dolayısıyla saçları yıpratmıyor, kırılmasını önlüyor ve sonuç olarak yumuşacık, canlı ve parlak saçlara sahip oluyorsunuz.
Şekillendiricinin Ucu Sayesinde Gelsin Bukleler

Şekillendiricinin ucu, soğuk tutan özel bir ısı yalıtımı malzemesinden yapılmıştır. Bu sayede kolaylıkla güzel dalgalar ve bukleler elde edebiliyorsunuz.
Fiyat-Performans Ürünü

Hem düzleştirici hem maşa görevi görüyor. Saçları güzelleştiriyor, zamandan tasarruf ediyor ve güvenli şekilde kullanabiliyorsunuz. Tüm özellikleri ile tam bir fiyat-performans ürünü diyebiliriz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
hayırlı olsun çok güzel anlatmışsın aklımda belirdi direk alma isteği oluştu ellerine sağlıkkk teşekkürler emeğin için <3
Rica eserim ❤
Ederim*
Keşke saçların durumunun öncesi sonrasını görebilseydik. daha lezzetli olurdu
Güle güle kullan... eline sağlık
Çok güzel bir ürün kaliteli
Thanks
Kendi cinsiyetinde ilk cevabı sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!