Biliyorum ki bunlara ihtiyacınız olmadan da gününüzü geçirebiliyorsunuz. Eh ekstralar olmasın mı..?

1- Hata kapatıcı değildir

Hataları düzeltmeden uygulamamalısınız.
2- Sihirli değnek değildir

Manikür yapılmamış tırnağa gelişi güzel sürmemelisiniz.
3- Aceleye gelmez

Kalın tabakalar halinde sürmemelisiniz. Eğer aceleniz varsa tırnaklarınızı temizleyip parlatıcı sürmeniz kafidir.
4- Kurumak için fırça darbelerini bitirmenizi bekleyemez

Ojeyi tırnağa uygulama sırasında fırçayı defalarca dokundurmamalısınız.
5- Tüyü olan hiç bir temizleyici can kurtaran değildir

Pamuk, kulak temizleme çubuğu, peçete, pamuk bez.. Dışa taşan ojeyi temizlemeye çalışırken düzgün ve hala kurumamış yüzeyi mahvedebilirsiniz.
6- Demirden üretilmez

Tırnağınıza uyguladıktan sonra sık sık kontrol etmelisiniz; ojesi soyulmuş tırnak kadar kötü bir görüntü yoktur.
☆Bonusss
~Dibi kalmış oje kullanılabilir durumda olsa dahi kimseden yardım almadan uygulamamalısınız. ~Oje kutusunu çalkalamak ojenizde hava kabarcıkları oluşturup kötü görüntü oluşmasına yol açacaktır.
Birbirinden ayrılmış iki sıvı görünümü oluşması durumunda fırçayı karıştırmak amacı ile kullanabilirsiniz^

Yapılan bir çok hatadan yalnızca minik bir kısmını ele aldım. Eğer önemli bulduğunuz farklı hatalar varsa paylaşabilirsiniz:) Ayrıca bana kalsa hiç oje sürmeyin daha iyi ♡
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar