
Saçlarım şu anki sevdiğim görüntüye kavuşmak için çok badireler atlattı. Öncelikle uzun saçtan sıkılmıştım ve bir anda belimde olan o güzelim saçları pat diye bob model kestim. Bunu 2 yıl falan tekrarladım. Sonra biraz ergenliği hat safhalarda yaşayıp çılgınca bir şey yaptım ve saçlarımın aralarını patlıcan moruna boyadım. Boya akana kadar her şey çok hoştu çünkü saçlarım zaten siyah olduğundan morluk güneş ışığında belli oluyordu. Sonra bu boya aktı ve geriye lanet bir renk bıraktı: Turuncu. Saçlarımı her gün düzleştirmekten mahvetmiştim ve elimi attığım yer kırık doluydu. Saçımı hafifçe çektiğimde o kırıklar elime geliyordu. Sonra nasıl aklım başına geldi de o saçları kestirdim, onlara bakmaya başladım tam olarak hatırlamıyorum. Kestirir kestirmez saçlarımı doğal rengi olan siyaha boyadım ama kına ile. Ve kına saçıma o kadar iyi geldi ki bir kere kullanmama rağmen anlatamam. Parlıyor, canlı duruyor ve kesinlikle kırıklarım olmadı 6 ay boyunca. Tabii bunu sadece kına yapmadı. Doğal şampuanlar kullanmaya başlamıştım. şu an marka ismi veremeyeceğim çünkü hatırlamıyorum (sadece sarımsak özlü ve defne yapraklı olduğunu hatırlıyorum). Ardından videolar izleyip uzun saça hayran kalma dönemine girdim.
Evet bir zamanlar bıktığım o uzun saçı artık geri istiyordum

Ve hayatımı değiştiren nokta: Biricik kuaförüm. Durumumu anlattım ve bana bir şampuan önerdi ki öyle böyle değil. Saçlarım şampuanı kullanmadan önce kol altıma bile gelmiyordu, evet ancak o kadar uzayabildi. Şampuanın kutusu bitmeden - ki belirtmeliyim, baya uzun süre kullanabileceğiniz bir şampuan- saçlarım belimdeydi. Tabii ki uzar uzamaz resmini çektim :)
Hemen kendi resimciğimi ekleyeyim şuraya

Kutu bitmeden eski sağlıklı saçlarıma kavuşmuş ve onlara ilgisini eksik etmemiştim. Ürünlerimi de ekleyeyim.
Kendileri marka değil belki ama benim saçlarım o şampuan setine aşık olmuşlardı, ben de saçlarıma...

Ben ikisini ve bakım yağını 100-150 civarlarına almıştım ama şu an fiyatları baya düşmüş. İkisini rahat 45 liraya alırsınız yani. Redist keratin complex yazarsanız çıkar zaten. Dediğim gibi bir bakım yağı da kullandım ama şu an onun markasını hatırlamıyorum. Ah hatırlayabilsem de ben de alsam tekrar... Her neyse saçlarım gayet sağlıklı ve ışıl ışıldı. Işıldarken de o an ışık ne renkse öyle parlıyordu saçlarım.
En güzel örneğimi yine bir fotoğraf ile göstereyim.

Tabii istediğim boyuta ulaştı ben maşalara döndüm. Saçlarımı günlük kıvır kıvır yapıp spreyle destekliyordum buna rağmen saçlarımda kırık asla oluşmadı. Zaten hindistan cevizi maskemi asla esirgemiyordum saçlarımdan. Hemen tarifimizi ekleyelim, saçımızın boyuna göre yeterli miktar hindistan cevizi yağını alıyoruz. (Ben doğal olanını tercih ediyorum içinde başka bir şey olmayan.) Yağı eritip ki saçlarımızın diplerine ve uçlarına daha yoğun olacak şekilde masaj yapa yapa sürüyoruz. Açıkçası bol bol süren de var ama ben miktarının değil de uygulanış şeklinin daha etkili olduğunu düşünüyorum. Benim o boy saçımda kullandığım miktar bir yemek kaşığından biraz az oluyordu. Neyse yağı uyguladıktan sonra saçlarımı bir güzel sarıp ya da örüp uyuyoruz. Bonemizi eksik etmeyelim tabii. Sabah kalktığımızda saçımızın yağını önce ılık suyla alıyoruz ardından istediğimiz sıcaklıkta klasik şampuanlama ve maskeleme işlemini yapıyoruz. Eklemeden geçmeyeyim 2 haftada bir yapmak yeterli oluyor.
Peki sonra ne oldu? Tabii ki saçlarımın boyundan sıkılıp ve onların gür olmadığını düşünüp bu sefer bob modelden korkup lob kestirdim. Muhteşem! Ne -ob muş kardeşim!

Evet yeni modelimiz buydu ve başlarda mutluydum. Tabii sonra bundan da sıkıldım ve yine uzatmak istedim. Neyse ki bu sefer çok da kısa kestirmemiştim. Bütün önerilere baktım mucize bekliyordum bildiğiniz. Böyle bir anda rapunzel olmayı falan bekliyordum. Tabii ki öyle bir şey olmadı. Herkesin öve öve bitiremediği Daimond Hair'ı parasına kıyarak aldım çünkü 7 cmlik bir uzama vadediyordu. 7 cm de o zaman çok gelmiş herhalde gözüme, neyse. Kullandım bu ürünü, kesinlikle uzama olmadı öyle gözle görülür bir şekilde. Onun verdiği uzamayı benim saçlarım da doğal olarak kendi kendine verirdi. Nasıl pişman oldum görmeniz lazım. Ama sevdiğim bir yönü elbet oldu. Gürleşti, saç tellerim daha da kalınlaştı. Sonra kutu bitti ve tabii ki tekrar almadım. Bioblası çok övdüler işte şöyle uzatır böyle uzatır diye. Onu da aldım. Uzama yapmıyordu ama saçlarım sevmişti. Sonra ne oldu? Bioblası bıraktım yeni şampuana geçecektim. Saçım bir dökülüyor ki sormayın. Saç tellerimi takip ederek nereye gittiğimi bulabilirdiniz. Nefret ettim ve çevremdeki herkese bioblası asla kullanmamasını söyledim. Çünkü şampuanı kullandığınız süre boyunca her şey gayet iyi ama bırakınca saçlarınız mahvoluyor. Son bir umut olarak elidor alayım dedim. Hani şu sağlıklı uzayan saçlar serisi. Şu an onu kullanıyorum ama çok da uzattığını söyleyemem. Saçlarım şu an kol altıma falan geliyor. Yumuşacık yapıyor saçı. Ama sanki hafif bir ağırlık yapıyor tam çözemedim. Neyse ben redistime geri dönüş yapacağım. Bu arada yakın zamanlarda kullanmaya başladığım ve ilk fotoğrafta olduğu gibi sağlıklı ve canlı saçlarımı da maskelerle bu hale getirdim. Maskemiz şu, yukarıdaki hindistan cevizi yağımıza 3 küçük eklenti :) Bemix, bephanten ve evigen üçlüsünü ampul şeklinde alıp kırıyoruz yağımızın içine. Güzelce karıştırıp masaj yaparak yediriyoruz saçlarımıza. Bu arada bemix berbat kokuyor belirtmek isterim. Ama güzelce saçtan arındırdığımızda hiçbir koku kalmıyor. Bu ampulleri de eczanelerde rahatlıkla bulabilirsiniz. Bu arada unutmadan argan yağımızdan birazcık alıp her gece yatmadan önce saç derimize ve saç uçlarımıza masaj yaparak uygulayalım. Zaten yağlı yağlı bir his bırakmıyor. Ve ayrıca son eklentim saçlarınızı taramayı ve tararken doğru tarak tercih etmeyi unutmayınız. Bol bol su içiniz. Sağlıklı upuzun saçlar dilerim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar