Kabul edelim; biz kızlar eğlenceye her zaman hazır olmamızla ve anında parti moduna geçebilmemizle ü
Güzellik & Bakım Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey (Sayfa 5) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 611 Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
Konservatuar01 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Roman dostlerima selam olsun onlar için bunlara gerek yok emegine saglik 0 0 Yorumla
Çoksempatik Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Wallaaa parti varsa bende varım moda girmem için bişi yapmam gerekmiyor 0 0 Yorumla
yoksanaisimfalan Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Sonraki gün erken uyanma zorunluluğunun olmaması = parti modu 0 0 Yorumla
Aaaaa48 Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl parti ve sosyalleşmek bir yaşam tarzıdır.. parti in the house :D 0 0 Yorumla
Muhtar48 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Saclar renkli olunca ic dunyasininda renkli oldugunu sanirim 0 0 Yorumla
Merts210 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Partide bile kendjmi yanliz hisseden bie tipim bana göre değil 0 0 Yorumla
talya7 Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl canım sıkkınsa kesin parti havasında olurum kafamı dağıtmak için 0 0 Yorumla
degistirkendini Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan sınav 0 0 Yorumla
yediyaprakliyonca Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl yeni kıyafetler her şekilde partileme havasına sokar beni :) 0 0 Yorumla
Oziii555 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Hayatta parti moduna giremedik bunları denemek lazım 0 0 Yorumla
brnttegirl Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Yılbaşı nası geçer bilemem ama saçlarımı rengarenk yapma fikri çok çılgın gelmedi değil 😂😂 0 0 Yorumla
ROCCOShiferdi Takip Et Xper 4 Yaş: 57 +1 yıl ustume herzaman exktra kıyafet giyerim her an partiye hazır olmak icin :))) 0 0 Yorumla
My-Pasha Takip Et Xper 2 Yaş: 44 +1 yıl Partiler demokratik hayatın vazgeçilmez öğeleridir. 0 0 Yorumla
ANAFOR91 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl kişiden kişiye değişir bence... kimi herşeye oynar kimini yerinden kaldırmazsın 0 0 Yorumla
rmzydgl Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl giydiğim her yeni elbisede çılgın bir müzikle çılgınca dans ederim. 0 0 Yorumla
elmalarerikacmis Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl bunlar ne ki yaa ben her ay sacımı farklı bı renk yapardım partı olmamasına ragmen sonuc belımdekı saclar yandı Şu an omzumun altına :D 0 0 Yorumla
Simaxxunicornn Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Parti mi? Partiye gitmeye erinirim valla zaten gitsemde otur otur içim sıkılır onun yerine evde kulaklikla muzik dinleyip tek basima koparim. 0 0 Yorumla
Sadrazamje Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl birde bunun sprey tarzları vardı aynı şeymi oluyor bu grisi felan onun gibiyse eğer çok kullanışlı birşeye benziyor. 0 0 Yorumla
losfr Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl bizde en fazla arkadaşlar kahveye batağa çağırıyo dayının mekanında müslüm gürses eşliğinde sıcak süt içiyoruz 0 0 Yorumla
aynenkankaynen Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Ben de elime fırsat geçtiği anda partilere gidenlerdenim sonuçta dünyaya gelip gidicez onda da eğlenelim değil mi? 😂💃🏼 0 0 Yorumla
Bürselen Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bence insan hiç boyaya bulaşmamalı sonra saçların çok kötü diye şikayet ediyorlar doğallık herzaman iyidir saçta 0 0 Yorumla
gecenin_karanlikkizi Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bn hep partı kızıyımdırr. Çok güzel dans ederim. Arkadaş ortamında en güzel dans edenlerın ıçındeyım. 0 0 Yorumla
Okain Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Gece sonunda biyerde bayılıp kalıyosun az içicem diyipte az içen hiçkimse görmedim o yüzden ne gerek var😀 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Tam ders çalışırken bir hafta sonraya ertelenen sınav gibisi var mı? 😊 0 0 Yorumla
sevimakca Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl ben hicbirinde deyilim neden se kapinin gicrdadigi an yag suruyorum gicirdamasi kesiliuor hemen pek sevmem :D 0 0 Yorumla
Saskinmerakli Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Bence o an ki duyguya bağlı İnanmıyorum ben her an parti moduna 0 0 Yorumla
kadir0001 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl hoşlandığın ve seni cezbeden bir bakış ateşler seni 0 0 Yorumla
loveisheart Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Özellikle açık pembe rengini kullanmanızı tavsiye ederim bir anda partide gibi hissediyorsunuz. 0 0 Yorumla
emir044 Takip Et Xper 5 Yaş: 73 +1 yıl Ansızın çalmaya başlayan şu en sevdiğimiz, çok ama çok enerjik şarkı 0 0 Yorumla
cokıyıbırı07 Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ben bir zamanlar saclarimi renkli spreylr boyadim beyaza cok sevmisdim 0 0 Yorumla
Josemo Takip Et Xper 7 Yaş: 43 +1 yıl Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan. 0 0 Yorumla
murateren3436000 Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Rengarenk balonların arasından fırlayarak “SÜRPRİZ!” diye haykıran bir arkadaş 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bizim parti anlayışımız genelde pijamaları çekip film gecesi yapmak oluyor. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Bazen eylenmek için bahaneler aramaya gerek yoktur sırf sitres atmak ve kendimize zaman ayırmak içinde eylenmesini bilmeliyiz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kendi düzenlendiğim partiler oldu, çok faal biriydim. Sosyal bir insan olarak bundan zevk alıyordum. Ama artık yeter diyerek bıraktım :) 0 0 Yorumla
sudeyyyy Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel ya hayatımız da keşke bu kadar güzel olsa 0 0 Yorumla
Fly_emirates Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Kop gel hadi parti var. Gece 12den sonra kusmuk her yer iiiyyyyyy 0 0 Yorumla
SertAlet Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Aninda parti moduna gecmek icin cok guzel bir bence 0 0 Yorumla
kayahan1234 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl bence en güzeli bu gece kız kıza evde deli gibi parti :D 0 0 Yorumla
Kartall1905 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Renkli saçlar bayanlara yakışıyor güzel ve tatlı oluyor ve bence daha çekici.. 0 0 Yorumla
Iskenderguzelceyali Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Disko topunu isil isil diye tarif etcek kadar utanmaz bir arkadas bu!!! 0 0 Yorumla
Dreamtheaterxxx Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Keşke hayatımız da bu boyalar kadar renkli olabilseydi... 0 0 Yorumla
eyllmeselesi Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Valla ben bu usengeclikle hic bir sey icin parti falan ugrasamam 0 0 Yorumla
Mery_16 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Biz genelde pijama partisi yapıyoruz. Son ses müzik sabaha kadar dans 😀 0 0 Yorumla
Handanbrk Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Partiye neden çağrılmıyorum hiç? Çok sordum bu soruyu kendime. Alışık mı değilim 🤷♀️ 0 0 Yorumla
Gizlicesoruyorum Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Parti moduna girip planlar yapıp, günün sonunda evde uzanıp sigara içmek 😁 0 0 Yorumla
Ayhanbee Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl hayatimda hic disko bara gitmedim ickide icmedim. halbuki tipde var niye boyleyim acaba 0 0 Yorumla
İnterMaksim Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Anlik parti moduna gecenlerdenim. Bir gece yarisi hadi kampa gidelim. Deseler giderim 0 0 Yorumla
dumruludilek Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl 7 yeni elbise tabiki sadece ev içerisinde giyebildigim tarzda şeyleri alınca 0 0 Yorumla
esma1221 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl şu an bahsettiğiniz ertelenen sınava çok ihtiyacım var 0 0 Yorumla
Bilemezsinn Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bunlarda olmalı ama insan kendisi gibisyle en ilgici oldugu zamanda odur 0 0 Yorumla
Fatma09 Takip Et Xper 4 Yaş: 51 +1 yıl Sevdigimin o partiye eski manitasiyla gitmesi gibi birsey olursa aninda ucarim 0 0 Yorumla
bayanozel Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bana geçmişimi versinler bide şimdi ki aklımı çok özledim 0 0 Yorumla
poze86 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan sınavkesinlikle 0 0 Yorumla
Nazlısehriber Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl 2 numaralı resim keşke final haftasını da etkilese😅 0 0 Yorumla
Semalvtn Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saç spreyleri kullanmak saça zarar veriyor denemeyin bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
750Cevap
Roman dostlerima selam olsun onlar için bunlara gerek yok emegine saglik
İstediğin iyi şeylerin istemediğin anda oluşması ayrı bir zevk
Wallaaa parti varsa bende varım moda girmem için bişi yapmam gerekmiyor
Sonraki gün erken uyanma zorunluluğunun olmaması = parti modu
parti ve sosyalleşmek bir yaşam tarzıdır.. parti in the house :D
Saclar renkli olunca ic dunyasininda renkli oldugunu sanirim
Partide bile kendjmi yanliz hisseden bie tipim bana göre değil
canım sıkkınsa kesin parti havasında olurum kafamı dağıtmak için
Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan sınav
yeni kıyafetler her şekilde partileme havasına sokar beni :)
Hayatta parti moduna giremedik bunları denemek lazım
Yılbaşı nası geçer bilemem ama saçlarımı rengarenk yapma fikri çok çılgın gelmedi değil 😂😂
ustume herzaman exktra kıyafet giyerim her an partiye hazır olmak icin :)))
Partiler demokratik hayatın vazgeçilmez öğeleridir.
kişiden kişiye değişir bence... kimi herşeye oynar kimini yerinden kaldırmazsın
giydiğim her yeni elbisede çılgın bir müzikle çılgınca dans ederim.
bunlar ne ki yaa ben her ay sacımı farklı bı renk yapardım partı olmamasına ragmen sonuc belımdekı saclar yandı Şu an omzumun altına :D
Parti mi? Partiye gitmeye erinirim valla zaten gitsemde otur otur içim sıkılır onun yerine evde kulaklikla muzik dinleyip tek basima koparim.
birde bunun sprey tarzları vardı aynı şeymi oluyor bu grisi felan onun gibiyse eğer çok kullanışlı birşeye benziyor.
bizde en fazla arkadaşlar kahveye batağa çağırıyo dayının mekanında müslüm gürses eşliğinde sıcak süt içiyoruz
Ben de elime fırsat geçtiği anda partilere gidenlerdenim sonuçta dünyaya gelip gidicez onda da eğlenelim değil mi? 😂💃🏼
Bence insan hiç boyaya bulaşmamalı sonra saçların çok kötü diye şikayet ediyorlar doğallık herzaman iyidir saçta
Bn hep partı kızıyımdırr. Çok güzel dans ederim. Arkadaş ortamında en güzel dans edenlerın ıçındeyım.
Gece sonunda biyerde bayılıp kalıyosun az içicem diyipte az içen hiçkimse görmedim o yüzden ne gerek var😀
Tam ders çalışırken bir hafta sonraya ertelenen sınav gibisi var mı? 😊
ben hicbirinde deyilim neden se kapinin gicrdadigi an yag suruyorum gicirdamasi kesiliuor hemen pek sevmem :D
Bence o an ki duyguya bağlı İnanmıyorum ben her an parti moduna
hoşlandığın ve seni cezbeden bir bakış ateşler seni
Özellikle açık pembe rengini kullanmanızı tavsiye ederim bir anda partide gibi hissediyorsunuz.
Ansızın çalmaya başlayan şu en sevdiğimiz, çok ama çok enerjik şarkı
Ben bir zamanlar saclarimi renkli spreylr boyadim beyaza cok sevmisdim
Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan.
Rengarenk balonların arasından fırlayarak “SÜRPRİZ!” diye haykıran bir arkadaş
şu sarı ve aşağıları pembe olan saçlar çok tatlı oluyor ya :)
Bizim parti anlayışımız genelde pijamaları çekip film gecesi yapmak oluyor.
Bir madde dahi, bir insana uymaz mı? Uymayabiliyor.
Bazen eylenmek için bahaneler aramaya gerek yoktur sırf sitres atmak ve kendimize zaman ayırmak içinde eylenmesini bilmeliyiz
Kendi düzenlendiğim partiler oldu, çok faal biriydim. Sosyal bir insan olarak bundan zevk alıyordum. Ama artık yeter diyerek bıraktım :)
Çok güzel ya hayatımız da keşke bu kadar güzel olsa
Kop gel hadi parti var. Gece 12den sonra kusmuk her yer iiiyyyyyy
Aninda parti moduna gecmek icin cok guzel bir bence
bence en güzeli bu gece kız kıza evde deli gibi parti :D
Renkli saçlar bayanlara yakışıyor güzel ve tatlı oluyor ve bence daha çekici..
Disko topunu isil isil diye tarif etcek kadar utanmaz bir arkadas bu!!!
Keşke hayatımız da bu boyalar kadar renkli olabilseydi...
Remix muzikler her an parti havasina sokabilir 😀😀
Valla ben bu usengeclikle hic bir sey icin parti falan ugrasamam
Biz genelde pijama partisi yapıyoruz. Son ses müzik sabaha kadar dans 😀
Partiye neden çağrılmıyorum hiç? Çok sordum bu soruyu kendime. Alışık mı değilim 🤷♀️
Parti moduna girip planlar yapıp, günün sonunda evde uzanıp sigara içmek 😁
hayatimda hic disko bara gitmedim ickide icmedim. halbuki tipde var niye boyleyim acaba
Anlik parti moduna gecenlerdenim. Bir gece yarisi hadi kampa gidelim. Deseler giderim
7 yeni elbise tabiki sadece ev içerisinde giyebildigim tarzda şeyleri alınca
şu an bahsettiğiniz ertelenen sınava çok ihtiyacım var
Bunlarda olmalı ama insan kendisi gibisyle en ilgici oldugu zamanda odur
Sevdigimin o partiye eski manitasiyla gitmesi gibi birsey olursa aninda ucarim
Bana geçmişimi versinler bide şimdi ki aklımı çok özledim
Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan sınav
kesinlikle
2 numaralı resim keşke final haftasını da etkilese😅
Saç spreyleri kullanmak saça zarar veriyor denemeyin bence