Kabul edelim; biz kızlar eğlenceye her zaman hazır olmamızla ve anında parti moduna geçebilmemizle ü
Güzellik & Bakım Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey (Sayfa 6) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 611 Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
Prenses88nur Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Ben o kadar da çabuk hazırlanamam. Detaycıyım ve detaylarla ilgilenmek zamanımı alıyor. 0 0 Yorumla
wodramel Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl keyfim olduğu sürece zaten parti modunda olurum yeterki biri bir müzik açsın 0 0 Yorumla
cester Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Gökkuşağı gibi renkli saçlar çok hoş görünüyor bence 😊😊 0 0 Yorumla
güzelsevil Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Partinin olmazsa olmazı eğlenceli bir ekiptir sonrası renk 0 0 Yorumla
cheesecakee Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl partileri pek sevmem ama aniden duyduğum güzel bir şarkıyla parti moduna geçebilirim😋 0 0 Yorumla
SelinYerebakan Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Partiyi parti yapan müziktir tabi biraz da ortamı süslemek lazım 0 0 Yorumla
birkızsorunu Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl evde müzik açıp dans etmekten ötesine gidemedim 2 1 Yorumla Kubra12345678 +1 yıl Hiç degilse dürüstsün Yorumla
Meltemcee Takip Et Bilge Yaş: 42 +1 yıl insanın içi cıvıl cıvıl olmalı bence de 1 4 Yorumla Cevikçe +1 yıl Cıvıl cıvıldan kast ne Yorumla Meltemcee +1 yıl @Cevikçe neşeli güler yüzlü karamsar olmayan Yorumla Cevikçe +1 yıl Hmmmm harika ışıl ışıl da denebilir mi Mesala pastel tonlar ne dersin Yorumla 1 yorumu gör Cevikçe +1 yıl Orda mısın Yorumla
Masochism Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Party, after party 😵 1 1 Yorumla Cevikçe +1 yıl Harikaaa Yorumla
yüzde70 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Keşke koyu saçları da boyayabilse 1 1 Yorumla Cevikçe +1 yıl Var boyayanları Yorumla
AnneninKayıpTerliği Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Güzel müzik güzel ortam parti modunu tetikler 0 0 Yorumla
İnciKüpeliFreud Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Pembe sprey bir harika dostum! 🚀 0 1 Yorumla Cevikçe +1 yıl Tüm saça harika oluyo hatta Yorumla
MrJackDawson Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl parti güzel ama sabah uyanınca ki baş ağrısı :/ 0 0 Yorumla
çokgülensiyasetçi Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kesinlikle hepsi birbirinden harika ve doğal! 0 0 Yorumla
AgactepesindekiBalık Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Erkeklerde evde oturup yemek yapsın :D 0 0 Yorumla
PsychoBabble Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı. Parti mi, alırım bir dal 🎉 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
750Cevap
Ben o kadar da çabuk hazırlanamam. Detaycıyım ve detaylarla ilgilenmek zamanımı alıyor.
keyfim olduğu sürece zaten parti modunda olurum yeterki biri bir müzik açsın
Gökkuşağı gibi renkli saçlar çok hoş görünüyor bence 😊😊
Partinin olmazsa olmazı eğlenceli bir ekiptir sonrası renk
partileri pek sevmem ama aniden duyduğum güzel bir şarkıyla parti moduna geçebilirim😋
Partiyi parti yapan müziktir tabi biraz da ortamı süslemek lazım
evde müzik açıp dans etmekten ötesine gidemedim
Hiç degilse dürüstsün
Partileri saçma bulurum
insanın içi cıvıl cıvıl olmalı bence de
Cıvıl cıvıldan kast ne
@Cevikçe neşeli güler yüzlü karamsar olmayan
Hmmmm harika ışıl ışıl da denebilir mi
Mesala pastel tonlar ne dersin
Orda mısın
Enerjik bir şarkı 🕺🏻💃🏻
Sevmiyorum parti modunu ben😂
Party, after party 😵
Harikaaa
Keşke koyu saçları da boyayabilse
Var boyayanları
Güzel müzik güzel ortam parti modunu tetikler
Hiç daha önce bir partiye gittin mi?
normal modda takılan bir bayan yok mu :=)
Renkler çok tatlı. Bayıldım
Arkadaş grubudur eğlenmek için en önemlisi
Çok hareketli ve yüksek seste bir parti müziği
Chivas aldım seni bekliyorum diyen arkadaş ❣️
Saçın güzeli kişiye yakışanıdır bence
Emeğine sağlık 😃 güzel renkler
Hayatı renklo ve ynlikci yasamyi severm
Keyfin enerjinnn hislerin duyguların...
Pembe sprey bir harika dostum! 🚀
Tüm saça harika oluyo hatta
Bencede cok guzel bir seyy
partiyi severim ama insanları sevmem
Güzel çalışma içim açıldı.
Parti cogu zaman stres atmak icin birebir
Hadi hepimiz bir anda şeyma subaşı oluyoruz 🤗
Zaten bizde parti insanıyız
parti güzel ama sabah uyanınca ki baş ağrısı :/
Benim partim sakin limanlar..
Yanlış modlar bunlar😊
Kesinlikle müzik ve ortam
Seyahat partiden daha eğlenceli
sınavın ertelenmesi favorim :D
Ansızın çalan bir enerjik şarkı😂
Basli bir muzik ve alkol :D
samimi kalabalıklar parti tadında oluyor zaten
Çok güzel bir paylaşım emeğine saglık
Sürpriiiiz olan kısmı ben tam olarak :)
Sınavın ertelndiğini duymak sü sü süpper di 😂 😅
Kesinlikle hepsi birbirinden harika ve doğal!
Hayat bazen siyah bazen rengarenk
Sevmiyorum böyle boyaları
Zayen bu kadinlar ne anliyor otdan tasdan
Parti yapmalık kafamı kaldı yaa
Parti güzel de ah o hazirlanmalar 🙄
Gaza getiren bir arkadaş yeter
Güzel bir paylaşım olmuş :)
renkli saclargüzel tespit
Erkeklerde evde oturup yemek yapsın :D
Partilere gitmem. Sevmem de
kıyafetimi değiştirmme yeterli
Dostların iyiyse yeter..
Parti mi, alırım bir dal 🎉
Harikulade bir şey bu
Yeterki parti olsun🎈
Kız kıza çıkacağız desinler kafi