Parti düşüncesi bile insana pozitif duygular hissettiriyor, saçları spreyle renklendirip neon makyajla bütünleştirip, harika bir eğlenceye akarım 😍🎊💃🏽🕺🏻
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bizim partilerde değil rakı sofralarında nefes aldığımızı hisseden beyleriz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence için teşekkürler çok güzel yazmışsın emeğine sağlık.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ne partisi arkadaş. Biz ayakta zor duruyoruz işten sonra.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Parti insani olmanın püf noktalarını öğretin bana 😐
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Temizlik yaptığım anda en sevdiğim o hareketli şarkı çıktığındaki o dansım der susarım 🙈
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yılbaşını kutlamayacağım parti modunda da değilim bu ara zaten
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
tabi ki madde 8 3 numara kestirdiğim saçlarım rengarenk gözükmese kendimi çok sönük hissederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
750Cevap
derste bile kendi kafamda , kendi dünyamda çıldırırım çıldırmak insanın doğasında var. d
Ben parti için doğmuşum o derece saçlarımı elidorla yıkar çıkarım ışıl ışıl ohhh mis 😂😂😂😂
geçen sene saçlarım gökkuşağı gibiydi, renkli saçlara bayılıyorum.
Insanlar amma garip seylerden hemen parti moduna geciyorlarmis.. :)))
6 favorim, bugün tivorlu ismail remix ile aralıksız 1 saat koptum, biri beni durdursun.
Ev partisi iyidir soyle balonlarla falan içinden supriz diye çıkmak birazda balon işini abartacaksin
Ruh sıkıntısına da iyi geliyorsa hemen alıp kullanalım 😣😣
Bende kapi gcirtisina oynayan tiplerdenim 😂😂😂 hayat iste herseye ragmen eglenmek takmamk icin yaparim bunu
Ufak bir ritim duyduğunda sallanmaya başlayan, hatta o saniye kendi partisini olduğu yerde canlandıranlardanım.
bu mudur yani onedio da ki içerik yazılar resimler birebir kopyalanıp yapıştırılmış biraz özgünleşse keşke şu site
Bence hayatı renklendirmek çok güzel ben kendimi her zaman iyi hissederim tabii parti de aynı şekilde :)
Herşeyin olduğu herkesin kendi arasında yaptığı birşeyler olan büyük partiler kadar eğlencelş birşey yok fakat bu tür parti düzenlemeside zor
Dans ve müzik
Saç spreylerini internetten sipariş ettim cidden güzel bir sonuç veriyor 15 TL'ydi aldığım sitede verdiğiniz paraya fazlasıyla değiyor :)
Partimi Ne Partisi Ben Parti Falan Yapmiyorum :D Yapan Varsa Geleyim :D
Kim Gelcek Benle Hangi Bayan Musait
İnternet sayfanızdan açıcı ve exicolor gümüş rüya boya sipariş ettim umarım bahsedildiği kadar iyidir, geçici spreyleri sevmem kalıcı boya iyidir
Kapalıyım renklere ihtiyaç duymuyorum pek ama digerleri hoş.😊
Sevgiline felan açtığında başını bir denesene mesala benim sevgilim de kapalı ve yapıyo
@Cevikçe yok
Sevgilin mi yok
Modern kaplı mısın yoksa nasıl sorulur bilemedim
bizi anında 80 lere ışınlayan ışıl ışıl disko topları
parti olsun da insanın hayatında böyle şeylere de ihtiyacı var
O gün bakım ve alışveriş yaptıysam değmeyin keyfime 😘😘😘😘
Emegine saglik fakat genelde partilerde fazlasiyla yer alan zupperlerden hic haz etmem.
zaman kaybı
güzel ortam
kafa dağıtma
yeni arkadaşlıklar
evet :) parti iyidir
Parti dendiği an giyinir süslenir dışarı çıkarım, çok severim öyle şeyleri.
ya ben buna görüş atmıştım nereye gitti :(
sonunda reklam mı yapmış ben anlayamadım :D
Hiç parti yapmadim ilk okulda oturup herkes oynarken somurtup etrafa bakardim :/
8 tekila shot tan sonra tamam haci zaten pilot oluyosun ustune de birayla cila yapiyorsun extra mis
neva ürünlerini seviyorum bu da güzel bir post olmuş teşekkür :)
çok üşengeç biriyim asla 5 dk hazırlanıp partiye falan gidemem
:))
Parti iyi olur bütün kizlar erkekler hoplayip ziplar düşenler olur yere
hiç sevmem öyle seyler partiden ziyade evde sevdiklerimle ilgilenmek daha bir keyif veriyor
Parti mi dedi birisi :D
Renkli saçlar rengarenk ojeler olmazsa olmaz
Ben parti moduna giremiyorum demek ki kalabalık başımı ağrıtıyor.
Türk insanı için bu sekiz şey olmadan da parti modu başlayabilir.
yeter ki gerekli kisiler olsun her an parti yapilabilir
Sevmem ben parti falan. Okey partisi olacaksa olabilir.
tanımadığın bir karşı cinsinle gözgöze gelip alentirik alışverişinde bulunmak derdim. gayet masumane olarak.. böyle düşünen kaç kişi var acaaba?
Parti denilince aklima kırmızı stiletto larim geliyor onlar olmadan kendimi parti kızı gibi hissedemiyorum yaoo😀
1. En yakın arkadaşımızdan gelen ve bu akşam kız kıza çıkacağımızı söyleyen, bol parti emojili bir mesaj bu seçenek bana uygun
Parti düşüncesi bile insana pozitif duygular hissettiriyor, saçları spreyle renklendirip neon makyajla bütünleştirip, harika bir eğlenceye akarım 😍🎊💃🏽🕺🏻
Bizim partilerde değil rakı sofralarında nefes aldığımızı hisseden beyleriz
Bence için teşekkürler çok güzel yazmışsın emeğine sağlık.
Ne partisi arkadaş.
Biz ayakta zor duruyoruz işten sonra.
Parti insani olmanın püf noktalarını öğretin bana 😐
Temizlik yaptığım anda en sevdiğim o hareketli şarkı çıktığındaki o dansım der susarım 🙈
Yılbaşını kutlamayacağım parti modunda da değilim bu ara zaten
tabi ki madde 8
3 numara kestirdiğim saçlarım rengarenk gözükmese kendimi çok sönük hissederim
Özellikle şarkı.. moda sokar.
eline sağlık:)
erkeklere göre kızlar bence parti moduna hemen geçme sebeplerimiz
Her gün başka bir psikopatlık başka bir ölüm görünce mod sabit kalıyor
Akıllı olun az. Efendi olun koca insanlarsınız hayat hep oyun değil gerçeklere dönün
Ben kullanıyorum tavsiye ederim! Çok güzel ve kullanışlı. 😊
Onlar özel tasarım olarak yaratıldıgını düşünüyorum
Party demek ben demek her an o moda girebilirim 😉💋
kafama uygun bir arkadaş ve biraz müzik yeter de artar
Parti havası mi arkadaşlarla pes at sen kazan al sana en güzel parti
Pembesi harika ya ozellikle de sarisinlarda cok begeniyorum
Benim eski sirkette bol bol olurdu simdi yok oyle parti marti :p
Rengârenk saçlar cıvıl görünen insanlar iyi güzel hoş
Anında tıngırtadacak şey 9/8 lik tıngırtı olsun yeter yahu sonuçta çingenelik ruhumuzda var :)
İşte mutluluk hele bugün çalışma yok deseler daha iyi olurdu 😀