Kabul edelim; biz kızlar eğlenceye her zaman hazır olmamızla ve anında parti moduna geçebilmemizle ü
Güzellik & Bakım Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey (Sayfa 3) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 611 Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
Agata08 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl 1 numarayı yaşasam çok sevinirdim de arkadaş lazım onun için 0 0 Yorumla
thebestspeaker Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl kızkıza olsun evde ofiste dışarda heryerde koparım:) 0 0 Yorumla
sezginbey Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl simdi ben buraya neden geldim nicin geldim geldimde ne oldu 0 0 Yorumla
MrsPandaaa Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl İyi bir moral ve hareketli sarkilar can sıkıcı insanlarin bulunmadi ortam 0 0 Yorumla
Ayfersss Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Ben her an parti modundayım, ve bu rengarenk saçlara bayılıyorum🤗 0 0 Yorumla
duimluatra Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl yerinde durmama isteği, gözüne toz pembe görünmesiyle her şeyin olabilir 0 0 Yorumla
mrpodda Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl Ben rengarenk saçlara bayılıyorum. İnsanların keşke doğuştan farklı renklerde saçları olsa :). 0 0 Yorumla
Viraylin Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Renkler sahiden harika, umarım sonuç ta öyle olur 😊 0 0 Yorumla
çaresiz_yalnızlık Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl kadınları parti moduna sokan 8 şey bellidir: " 8 çarpı Berkecan " 0 0 Yorumla
adorya Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Tshopta vardı bu sprey indirimdeydi ama almadım o an bir dahaki sefere :D 0 0 Yorumla
Balkanlı1995 Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Pek parti sevmem sakin ortamları severim ben heyecanı kendim aniden yaratırım :) 0 0 Yorumla
ronaldo_66 Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Arkadaşlarımla takılmak iyi geliyor ama içki içeceklerini söylüyolar mk 0 0 Yorumla
Cnkylmz Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl 3. Rengarenk balonların arasından fırlayarak “SÜRPRİZ!” diye haykıran bir arkadaş. Bu tür sürprizlere bayılırım. 0 0 Yorumla
Kabrax Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Umarım yeni yıla güzel gireriz. Ne yaparsak öyle geçermiș diyolla 🤔 0 0 Yorumla
MUHAMMED52 Takip Et Xper 7 Yaş: 50 +1 yıl Ansızın çalmaya başlayan şu en sevdiğimiz, çok ama çok enerjik şarkı 0 0 Yorumla
CrazyCandy Takip Et Yoda Yaş: 46 +1 yıl Spontan birisi oldugum icin ani karar verip giderim 0 0 Yorumla
Kübüşünüz Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Hayatımda hiç parti tarzı bir yere gitmedim gittiğim müzikli ve eğlenilen tek yer düğündü😂 0 0 Yorumla
xejderyax Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Cesaretim olsa mavi mor karışımı bişry yapıcam saçlarıma 😻 0 0 Yorumla
Yalnızkaranlıklar Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Çok haraketli bir ruhum yok parti bana göre değil :) 0 0 Yorumla
melekvemeraklari Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl eğlenmek tam bna göre bir de sevdiğim insanlar yanımdaysa değmeyin keyfime... 0 0 Yorumla
dırejboruum Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl çok dertliyken gidince bende işe yarıyo bazı şeyleri unutmamı sağlıyo doğrusu :) 0 0 Yorumla
-_Amormio_- Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Kalabalik ve partiyi sevmem yuksek sese karsi fobim var. 0 0 Yorumla
birgaripüyeler Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl O kadar üşengecim ki parti dendiğinde kanka gel evde film izleyelim diyerek milleti eve toplarım... 0 0 Yorumla
bay_enco Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 572 cevap paylaştı. Asgari ücretin 10 bin lira gibi olması gibi, hepsi de. ;) 0 0 Yorumla
Kozalakız Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl Sınav sonrası stres atma kesinlikle en iyi motivasyon kaynağı ama evde film keyfi yaparak bence 0 0 Yorumla
EzgicanNUR Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan sınav :D :D 0 0 Yorumla
pocomotoist Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Pek parti insanı olduğumu sanmıyorum :) Saç boyaları eğlenceli ama zararlı. 0 0 Yorumla
bay_ozel Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Parti falan değilde sessizlik sakinlik en cok ihtiyacim olan şey. Yinede kopmak isteyenler icin faydalı olmus. Tebrikler. 0 0 Yorumla
uykusuzxx Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Her gün farklı renkte saclar :D efsane bir şey ya 0 0 Yorumla
cernia Takip Et Bilge Yaş: 44 +1 yıl cok da gurultu bana gore degil ama insanlar eglenmeyi bilmeli kesinlikle ve eglenebilmeli :) 0 0 Yorumla
MadamMe Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Partiyi kim sevmez yaaa 💃😄Bu renk spreylerini de denemek isterdim ☺ 0 0 Yorumla
Larysepya Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Ben hergün bu moddayım ki zaten. (Gecekulübünde çalışmak bunu gerektirmezmi zaten.) 0 0 Yorumla
segfault Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl kendimizi kandırmayalım iki bucuk litre kolaya hepimiz fitiz 0 0 Yorumla
Ertugrulkartal Takip Et Xper 7 Yaş: 43 +1 yıl Hiç birisi erkeklere uymuyor ki hangisini cevap olarak alalım :D 0 0 Yorumla
Yayaya34 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Stresli bir hafta geçirdiysem stresimi atmak için en uygun ortam 0 0 Yorumla
03012018 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Parti elbisesi ve yuksek topuklular ile anında girerim o moda 0 0 Yorumla
bastien99 Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 337 cevap paylaştı. Peynirli doritos gordugum anda parti moduna girerim cok kasmaya gerek yok 😁 0 0 Yorumla
Çileklieinsteiniumm Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl party moduna girecek havada degilim ama tesekkürler bilgi icin 0 0 Yorumla
Elfidamor Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl "Pasta " yılda 10 kere pasta aldiysak yigenime 10 kere dogum günü partisi yapiyoz gghllhbgk 0 0 Yorumla
SheiTanN Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl En yakın kız arkadaşım çağırsa hatta olsa fena olmazdı :) 0 0 Yorumla
brucety Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Disko topları fena parti havasına geçiriyor harbi ya 0 0 Yorumla
Ayaklı_Gazete Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Renkli saclar baya moda oldu. Ama kötü de olmadı hani. m 0 0 Yorumla
XanderXean Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 509 cevap paylaştı. Açıkçası, parti kızı olduğumu kabul ediyorum. Anında parti modunda olabilirim. 0 0 Yorumla
emre114 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Malzemeler 1-USB Yapılacaklar : Recep İvedik 2 izlemekSonuç : Party Hard 0 0 Yorumla
Bıleksımok Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Ben de ne zamandır saçlarımı pembe yapmak istiyordum ne iyi okdu boyalar 0 0 Yorumla
Cracker0 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl ben hep o moddayım şarkı çalsın başlıyorum eglenmeyi seviyorum 0 0 Yorumla
_TuMuGu_ Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Sevdiğim sarkı çıkinca parti moduna girerim aninda pozitif enerji 0 0 Yorumla
_HissiKablelVuku_ Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Kesinlikle en yakın arkadaşımızdan gelen ve bu akşam kız kıza çıkacağımızı söyleyen, bol parti emojili bir mesaj 0 0 Yorumla
Baytar24 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Parti mi? Ayaklarımda nasır cıkana dek, terden leş gibi kokana dek partide kendimi gosterebilirim. Bu da benim serseri serbest stilim 😄 0 0 Yorumla
FanTaSy_MaN Takip Et Yoda Yaş: 50 +1 yıl En yakın arkadaşımızdan gelen ve bu akşam kız kıza çıkacağımızı söyleyen, bol parti emojili bir mesaj 0 0 Yorumla
Bukkee Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Kullanıyorum beni inanışmal seviyorum renkli spreyleri 0 0 Yorumla
Bahtiyar17 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl bir türlü parti havasına geçemiyorum. Badboy olabilirim ama partyboy aslaa. 0 0 Yorumla
Pharviz Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Genellikle dışarıda tek takılırım. Kalabalıklar bana göre değil.. 0 0 Yorumla
tm2012 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl müziğin hareketliliğine ve verdiği duyguya bağlı :) 0 0 Yorumla
pembeminikdeniz Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl bunların hepsi bir de nerden geldiği bilinmeyen içsel kıpırtı çok fazla oluyor 0 0 Yorumla
Mehmetcannn_543 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Sarışın olup saçını renkli bir şekil de boyayanlar efsane oluyor abi yaa 😍 0 0 Yorumla
beautifulwhitegirl Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Tek başına olunca daha iyi oluyo, karışan Yok eden Yok falan filan😂😂 0 0 Yorumla
KaptanMagaralı Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 656 cevap paylaştı. Saclarına ozen gosteren kadını severim Çünkü onlar hayata baska bir gözle bakar 0 0 Yorumla
Mertcandemir Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Yok mu insanın içini gıdıklayan çıtı pıtı oynayan kızlar :)) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
750Cevap
1 numarayı yaşasam çok sevinirdim de arkadaş lazım onun için
kızkıza olsun evde ofiste dışarda heryerde koparım:)
Deliye her gün parti..
simdi ben buraya neden geldim nicin geldim geldimde ne oldu
İyi bir moral ve hareketli sarkilar can sıkıcı insanlarin bulunmadi ortam
Ben her an parti modundayım, ve bu rengarenk saçlara bayılıyorum🤗
yerinde durmama isteği, gözüne toz pembe görünmesiyle her şeyin olabilir
Ben rengarenk saçlara bayılıyorum. İnsanların keşke doğuştan farklı renklerde saçları olsa :).
Renkler sahiden harika, umarım sonuç ta öyle olur 😊
kadınları parti moduna sokan 8 şey bellidir: " 8 çarpı Berkecan "
Tshopta vardı bu sprey indirimdeydi ama almadım o an bir dahaki sefere :D
Pek parti sevmem sakin ortamları severim ben heyecanı kendim aniden yaratırım :)
Arkadaşlarımla takılmak iyi geliyor ama içki içeceklerini söylüyolar mk
3. Rengarenk balonların arasından fırlayarak “SÜRPRİZ!” diye haykıran bir arkadaş. Bu tür sürprizlere bayılırım.
Umarım yeni yıla güzel gireriz. Ne yaparsak öyle geçermiș diyolla 🤔
Ansızın çalmaya başlayan şu en sevdiğimiz, çok ama çok enerjik şarkı
Spontan birisi oldugum icin ani karar verip giderim
Hayatımda hiç parti tarzı bir yere gitmedim gittiğim müzikli ve eğlenilen tek yer düğündü😂
Cesaretim olsa mavi mor karışımı bişry yapıcam saçlarıma 😻
Çok haraketli bir ruhum yok parti bana göre değil :)
eğlenmek tam bna göre bir de sevdiğim insanlar yanımdaysa değmeyin keyfime...
çok dertliyken gidince bende işe yarıyo bazı şeyleri unutmamı sağlıyo doğrusu :)
Kalabalik ve partiyi sevmem yuksek sese karsi fobim var.
O kadar üşengecim ki parti dendiğinde kanka gel evde film izleyelim diyerek milleti eve toplarım...
Asgari ücretin 10 bin lira gibi olması gibi, hepsi de. ;)
Sınav sonrası stres atma kesinlikle en iyi motivasyon kaynağı ama evde film keyfi yaparak bence
Tam bütün akşam ders çalışacağız derken, bir hafta sonraya ertelendiği açıklanan sınav :D :D
Pek parti insanı olduğumu sanmıyorum :) Saç boyaları eğlenceli ama zararlı.
Parti falan değilde sessizlik sakinlik en cok ihtiyacim olan şey. Yinede kopmak isteyenler icin faydalı olmus. Tebrikler.
Her gün farklı renkte saclar :D efsane bir şey ya
cok da gurultu bana gore degil ama insanlar eglenmeyi bilmeli kesinlikle ve eglenebilmeli :)
Partiyi kim sevmez yaaa 💃😄
Bu renk spreylerini de denemek isterdim ☺
Ben hergün bu moddayım ki zaten. (Gecekulübünde çalışmak bunu gerektirmezmi zaten.)
kendimizi kandırmayalım iki bucuk litre kolaya hepimiz fitiz
Hiç birisi erkeklere uymuyor ki hangisini cevap olarak alalım :D
Stresli bir hafta geçirdiysem stresimi atmak için en uygun ortam
Parti elbisesi ve yuksek topuklular ile anında girerim o moda
Peynirli doritos gordugum anda parti moduna girerim cok kasmaya gerek yok 😁
party moduna girecek havada degilim ama tesekkürler bilgi icin
"Pasta " yılda 10 kere pasta aldiysak yigenime 10 kere dogum günü partisi yapiyoz gghllhbgk
En yakın kız arkadaşım çağırsa hatta olsa fena olmazdı :)
Disko topları fena parti havasına geçiriyor harbi ya
Renkli saclar baya moda oldu. Ama kötü de olmadı hani. m
Açıkçası, parti kızı olduğumu kabul ediyorum. Anında parti modunda olabilirim.
Malzemeler 1-USB
Yapılacaklar : Recep İvedik 2 izlemek
Sonuç : Party Hard
Ben de ne zamandır saçlarımı pembe yapmak istiyordum ne iyi okdu boyalar
ben hep o moddayım şarkı çalsın başlıyorum eglenmeyi seviyorum
Sevdiğim sarkı çıkinca parti moduna girerim aninda pozitif enerji
Kesinlikle en yakın arkadaşımızdan gelen ve bu akşam kız kıza çıkacağımızı söyleyen, bol parti emojili bir mesaj
Parti mi? Ayaklarımda nasır cıkana dek, terden leş gibi kokana dek partide kendimi gosterebilirim. Bu da benim serseri serbest stilim 😄
En yakın arkadaşımızdan gelen ve bu akşam kız kıza çıkacağımızı söyleyen, bol parti emojili bir mesaj
Kullanıyorum beni inanışmal seviyorum renkli spreyleri
bir türlü parti havasına geçemiyorum. Badboy olabilirim ama partyboy aslaa.
Genellikle dışarıda tek takılırım. Kalabalıklar bana göre değil..
müziğin hareketliliğine ve verdiği duyguya bağlı :)
bunların hepsi bir de nerden geldiği bilinmeyen içsel kıpırtı çok fazla oluyor
Sarışın olup saçını renkli bir şekil de boyayanlar efsane oluyor abi yaa 😍
Tek başına olunca daha iyi oluyo, karışan Yok eden Yok falan filan😂😂
Saclarına ozen gosteren kadını severim Çünkü onlar hayata baska bir gözle bakar
Yok mu insanın içini gıdıklayan çıtı pıtı oynayan kızlar :))