Kabul edelim; biz kızlar eğlenceye her zaman hazır olmamızla ve anında parti moduna geçebilmemizle ü
Güzellik & Bakım Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey (Sayfa 10) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 611 Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 3b cevap paylaştı. Erkek versiyonu yok mu 0 0 Yorumla
weirder Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı. Eğlenceye her zaman hazırım zaten 0 0 Yorumla
Elifimsiseyler Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Parti hayat enerjisini yukseltir emeginize saglik 0 0 Yorumla
messi10leo Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl zaten ben de hergece partilerdim iyi oldu bu bence 0 0 Yorumla
ÖzlemYıldız_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Her an geçebilirim bir şey olmasına gerek yok 0 0 Yorumla
hatcikkkkkk Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl kıyafetimi değiştirmem yeter 1 1 Yorumla Cevikçe +1 yıl Nasıl yani Yorumla
iskoc_hakem Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 752 cevap paylaştı. Ben 7/24 o moddayim. Cikarmayin ya beni nolir. 0 0 Yorumla
yancys Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 440 cevap paylaştı. Sevdigim arkadaslarimla 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
750Cevap
Sevdiğim adam yanimda olsun yeter
Hiç parti havasında olmadım
Bana göre değil parti olayları
Ne partisi ya hicte oyle partiyle falan isim yok
Hemen çıkabiliirm uğraşmama gerek yok çok
Hafta sonu olunca ben :D
Vaaayyyy iyiymiş. Parti parti kop kopp
eğlenin eğlenin eğlenin
Erkek versiyonu yok mu
Eğlenceye her zaman hazırım zaten
:) düşüncesi farklı olanlar da var tabi
bence sevdiklerinizle bir araya gelmek
Hiç parti havamda değilim 😕
Kızların olmadığı bir yılbaşı diliyorum
Arkadaşlarımın Yanımda olması yeterli
Ben pek sevmem 😂😂😂
Parti bizlik is degil😂
Ay partiye gidesim geldi 😄✌
Çok güzel olmuş elinize sağlık 😊
bir ben sevmiyorum galiba partileri 🤣
6 tabiğ ki :D Müziğin ruha etkisi tartışılmaz :D
tespit gibi tespitlerr :D
eline sağlık güzel yazı olmuş
Ben zaten herzaman parti modundayım :D :P
Parti müzikleri ve renkli saçlar
Spreyler saca zarar veriyor
Parti sevmiyorum ya sanırım
Partiler iyidir elbet
partiyle falan işim yk
Sinav haftasi ne partisi 😏
Her an her seye hazirlikli olmak gerek.
Super hayat kisa. Eglenmek lazim😊
Parti videoları bana Kiev gecelerini anımsattı :(
Hepside geçerli sebep :)
Süper olmuş teşekkürler
şu soru daha kaldırılmadımı ya
4 numara en iyisi bence
Parti hayat enerjisini yukseltir emeginize saglik
2. maddeye ihtiyacım var
Tespitler ibretlik ya mübarek
2. seçenek en bombası bence
zaten ben de hergece partilerdim iyi oldu bu bence
Parti hayatı hiç yaşamadım ama isterim 👍🏻
Her an geçebilirim bir şey olmasına gerek yok
kıyafetimi değiştirmem yeter
Nasıl yani
Ruh haline bağlı herşey
Çok doğru şeyler yazmışsınız.
bir anda beni mutlu edecek bişeyin olması
Hayatın ilginç gerçekleri
Ben 7/24 o moddayim. Cikarmayin ya beni nolir.
En sağdakini aleyna tilki ye benzettim
Sevdigim arkadaslarimla
disko topu atmosferi en iyi veren araç
all time party hard zaten bro :D
ah bide ben geçebilsem
Kulagima hos gelen her ses
muzik ve alkol yeterli
Eğlenmek gibisi yok ya
tebrik ediyorum iyi reklam olmuş
Hepsi güzel görünüyor :)