Kabul edelim; biz kızlar eğlenceye her zaman hazır olmamızla ve anında parti moduna geçebilmemizle ü
Güzellik & Bakım Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey (Sayfa 11) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 611 Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 342 cevap paylaştı. Kızların partiden başka işi yok sanki 0 0 Yorumla
missqizemli Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 743 cevap paylaştı. yılbasında eglenicez zaten bol bol 0 1 Yorumla mrtakdd +1 yıl Guluyorum Yorumla
dursunhoca57 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Yılbaşı için altın bilgiler yatıyor burada :D 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. yok valla benim için epey çaba sarfedilmeli :) 0 0 Yorumla
creator_muhendis Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl doktor hastanın ayağına gelmiş oh oh ne güzel.. 0 0 Yorumla
Eylulsaraçoglu Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Muzik caliyorsa is bitmistir kanim kayniyor 0 0 Yorumla
NedenErkeklerSoruyor Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Parti modunda degilim benim gunlerim aglak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
750Cevap
Partide olsak keşke :)
eğlence olsa yeter :D
O kadar oynamayı seven biri değilim ya 😊😊
Emeğine sağlık. Güzel olmuş
1 hafta sonraya ertelenen sınav 😁
Parti modundan çıkmıyorum
Kızların partiden başka işi yok sanki
yılbasında eglenicez zaten bol bol
Guluyorum
Saç boyası kullanmıyorum
Aynen öyle bu kadınlar ama çok hoşlar yani
Guzel olmus elinize saglik
6 numara zaten kilit
Seni kendinden alir 😂
parti yok haydin namaza
Guzel pahlasim sevdim
Benim için alo parti var densin yeter 😉
Hiçbir moda anında geçemem Parti de dahil.
Yılbaşı için altın bilgiler yatıyor burada :D
yok valla benim için epey çaba sarfedilmeli :)
nerede tımbıltı orada buluntu demişler
doktor hastanın ayağına gelmiş oh oh ne güzel..
Final haftasi ne partisiii
6 diyorum ☺
Alışık değilim partiye gitmeye
Şu sıralar hiç parti modunda değilim
Şaka maka yıl bitti :)
Tüm bunları görünce kendimi partide sanıyorum. :D
Ozaman Parti zamani ✌
3 kız olsun al sana parti
Bir hediye edin de deneyelim @Ks
O zaman parti zamani djdjd
Hiç parti moduna geçemem.
Muzik caliyorsa is bitmistir kanim kayniyor
bilgiler için teşekkürler
ağla sızla sonra gül
dünya geçer gider
E müzikte önemli tabi
Sen nasıl istersen hayat sana güzel olsun.
6 harbiden de coşturuyor
Parti ismini duymak yeteri
2 numara müthiş çok mutlu oluyor insan
Hayat keşke parti modunda olsa ☺
Güzel olmuş parti için
Parti parti hayat bu kadar eğlenceli olsa keşke
Hareketli hizli muzik
Keisnlikle heosi birbirinden harika
7 de olmak iyi olurdu :)
Önce danss 👧🏼👦🏿👧👧
Parti hmm hic sevmem 😕
değişik ve hareketli arkadaşlık lazım :)
Bence alkol , muzik, ve bayan
Kız kıza takılmak en mutlu edeni tabikidee.
Her kız böyle değil tabi
Biri party mi dedi :)
Böyle şeyleri hiç kaçırmam anında hazır olurum
Bence kız olsun yeter
Valla şimdi üşenirim ben
Güzel gözüküyor gerçekten :)
Bunlar çok tatlı yerim ya
Parti modunda degilim benim gunlerim aglak
Kızlar, gece, alkol, müzik vs...
Uzun zamandır yapmadığım şeyler bunlar