Yaptığı Makyajla Bambaşka Tiplere Bürünen Bir Adam: Drag Queen!

Her yerde görebileceğiniz bir şey değil bu, çünkü bu adam makyaj yapma sanatını üst düzeye taşımış. Öyle karakterlere bürünüyor ki, görenler asla ilk halini hatırlayamıyor. İşte birbirinden çılgın o makyaj ve büründüğü karakterler.

Michael Jackson

Fevkalade gerçekçi makyajlar yaparak tanınmaz bir hale geliyor.

Jeremy Meeks

İlk resimde kendi hali var, şu değişikliğe bir bakar mısınız? Yolda görseler "bambaşka bir adam" derler.

Cher

Hayır erkek kılığına giriyor anlıyorum da, kadın kılığına girince de mükemmel oluyor bunu anlamadım. Yüz hatlarını nasıl bu kadar değiştiriyor?

Leonardo DiCaprio

İşte karşınızda Leonardo DiCaprio, bu müthiş bir yetenek. Her makyaj ustasının yapabileceği bir şey değil.

Dita Von Teese

Bir baloya katılsa bu halde, tüm erkekler sanırım onun yanına toplanır. Gerçekten zarif ve güzel bir kadın gibi görünüyor.

Justin Bieber

Evet Justin Bieber hayranları buraya, çakma ama idare edersiniz artık. Gerçeği zaten muhatap olmaz.

Johnny Depp

Bu makyajla adamın filmlerinde dublörlük yapabilir aslında. Kimse o sahnede onun oynadığını fark edemez.

Kyle Jenner

Şuna bakın bu nasıl bir değişim böyle? Resmen harika güzellikte bir kadın olmuş.

Kraliçe Elizabeth II

Bu çok süper olmuş, resmen adam kılıktan kılığa giriyor. Çıkıp sokakta gezse herkes kraliçe gelmiş diye etrafına toplanır.

Bu tür başarılı insanlar çoğalmalı ki daha iyi işler yapılabilsin.


6|5
4046
colkaplani34 KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 40

Erkekler Ne Diyor 46

  • Bir şey sorucam bende aynı paylaşımda bulundum dün ve bana başka sitelerden alınan içerikler kaldırılır diyor ama siz paylaşınca kaldırılmadı.
    İnsanın aklına ister istemez geliyor editörlere ayrıcalık verilip normal üyelere izin verilmiyor mu?
    Şimdi bu yazıda kaldırılıcak eminim çünkü saklayacaksınız gerçekleri.

    0|1
    0|0
    • Kimseye ayrıcalık yoktur, eğer yazılar bire bir kopya olarak bu sitede paylaşılırsa, yazdığınız yazı kaldırılır. Görsel kullanabilirsiniz, fakat anlatım ve yazılar size ait olmak şartı ile.

  • Emeğine sağlık abi

    0|1
    0|0
  • Abi resimler çok iyi ya. Adam işin üstadı...

    0|1
    0|0
  • 4gün

    İyiymiş.

    0|1
    0|0
  • 1gün

    Yalnız Kraliçe olayına ve Justin Bieber olayına resmen koptum,
    Adam ne kazanıyor acaba bundan :D
    Teşekkürler paylaşım için...

    0|1
    0|0
  • 7gün

    çok değişik

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Olmamis kyle

    0|1
    0|0
  • Emeğine sağlık

    0|1
    0|0
  • 7gün

    Vay bee

    0|1
    0|0
  • 7gün

    Kraliçe Elizabeth milli gelinimiz :)

    0|1
    0|0
  • Cok guzel cizimler..

    0|1
    0|0
  • eline sağlık

    0|1
    0|0
  • 7gün

    Başarılı.. Binbir surat resmen.. :)

    0|1
    0|0
  • eğlenceli

    0|1
    0|0
  • Şaka gibi yahu, muazzam yeminle 😀

    0|1
    0|0
  • 5gün

    İşte görün makyajın dolandırıcılık seviyesini. :)

    0|1
    0|0
  • 2gün

    Büyük bir ustalıkla yapmis bunu masallah kardesim Allah yolunu acık etsin tanrı seni korusun...

    0|1
    0|0
  • 2gün

    yetenek.
    teşekkürler

    0|1
    0|0
  • 5gün

    bazı kızlarda anca 9 kilo makyaj sürüp ben doğal güzelim diye instada story paylaşsın :D

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Adam binbir surat

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    26
Yükleniyor...