Köpekler çok sadık hayvanlardır. Köpek diye hitap edilmesi beni rahatsız ediyor. O köpek dediğiniz hayvan bazı insanlardan daha sadık! Köpek ve insan benzerliği de var tabi ki. Hadi inceleyelim!
Sibirya gerçekten çok soğuk. Ama bizim sempatik halimiz sımsıcak. Emin olabilirsin!

Tarz olmuş muyuz?

Ürkütücü olduğumuz için bizi kimse sevmiyor!

Nur gibi parlıyoruz değil mi?

Çok uykum geldi benim. Uyusak mı, ne yapsak?

Dişi köpekler şımarık olduğumu söyler. Neymiş efendim? Dil çıkarıyor, göz kırpıyormuşum.

Ne demek bugün kemik yok? Ben ne yiyeceğim? Aç mı kalayım? Yapma bunu!

Yaz mevsimi boyunca kimse kapısının önüne bir tas su bırakmadı. Neden insanlar bu kadar acımasız?

Akşam Karabaş'ın ailesi beni istemeye gelecek. Nasıl olmuşum? Ailesi beni beğenir mi?

Yıkılsa da hayallerim, şampiyonluğa oynar gülüşlerim. Naber!

Bugün çok güzel bir hava var. Ama biraz daha şekerleme yapsam fena olmaz gibi.

Sen dişi köpeksin! Ne işin var erkek köpeklerin yanında? Kıskanıyorum yahu! Anlamıyor musun?


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar