Sorular: Gündem
Askerde üste itaatsizlik edince, teğmene karşı gelince ne olur?
kardeşim asker 30 yaşında frlan gitti bide 6 ay gitti bir tane teğmen varmış 22-23 yaşlarında eziyormuş dövücem felan diyor ne olur
Kar yağınca neden hava daha aydınlık ve parlak görünür?
5 dk önce çektim fotoyu. Güneydoğu Anadolu.
Ak partiyi eleştirmek sadece biz ak partililere düşer?
Biz kendi içimizde bazen eleştirebiliriz ama kemalist chplilere laf söyletmeyiz bu arada nasıl
Millet harbiden asık masık mı oluyor ya?
Arkadaşlar insan kocasını sevince kaynanasını bile seviyormuş ya. Arkadaşım "çilek kaynanam" diye kaynanasını paylaşmış. Ne çileği olumya. Benim kaynanam olacak sahıs tanısmaya bile tenezzül etmemişti. Oğlunu bırakınca da...
Ruslar Antalyayı işgal mi ediyor?
Geçen Rus eskiden Türkiye'de yaşamış bir kadın Türklerin ırkçı olduğundan bahsetti, Ruslar ülkesine dönsün temalı uçak seferli eylem vardı. Bir keresinde Rus biri türk bayrağını yere fırlatmıştı sokakta yürürken,...
1 Ocak Filistin için direniş yürüyüşüne yarın kimler katılıyor mu, boykota ve duaya devam ediyor musunuz?
Filistinin neden önemli olduğunu biliyormusunuz? İlk kabemiz Kudüs mescidi aksa burada ve bir çok peygamberimizin burada israile ve yahudilere karşı direniş gösterdiğini biliyormudunuz? İslamiyeti bitirmek için...
Havalar soğudu, üşümemeyi başaran var mı?
Ben üşümem dediğinizi duyar gibiyim 🙄 İmrenmeyi bi kenara bırakırsak. ben neden ısınamıyorum. havada güneş yok bu ne figandır modanisa tablosu bile üşüyor biz ne yapalım #flankes
Neden hala şehit veriliyor?
Neden bu ülkede hala şehit haberi var? Teknolojiden faydalansalar biraz? Ordu yeni stratejiler geliştirse? Neden insan canı bu kadar önemsiz? Şehitliğin romantize edilmesine karşıyım şehitler ölmezmiş sen o ana babaya...
Ben Sivaslıyım ve Kürdüm, Sivas'ta Kürt yok diyenlere ne cevap verilir?
Ben sivasluyum kürdüm divrigi liyim fakat herkes diyirki sivasta kürt mü var diyorlar bende evet var diyorum inanmıyorlar yani sivasin kürtü de var aleviside türküde ne alaka dedim
Bazen diyorum Türkiye Yunanistan gibi küçük ama mutlu bir ülke olsaydı daha iyi olmazmıydı?
Mesala doğuda mardin şırnak hakkari urfa'nın doğusu diyarbakır siirt bitlis batman van ağrı muş tunceli elazığ sivas maraş gibi iller bizde olmasaydı daha iyi olmazmıydı mesala ben Talat Paşa yerinde olsaydım bu şekilde...
Kar yüzünden odam buz gibi ya sizin havalar nasıl?
3 tane çorap giydim 2 kazak bir tayt bir pantolon ev terliği halen donuyorum elektrikli sobayıda yaktım kılmayı çalıştıra bilirim ama çalıştırmıyorum
DOKTOR İLE ECZANE ANLAŞMASI?
Doktor ile eczane anlaşmasını kanıtlasam doktora ve eczaneye ne gibi yaptırımlar olur hem çok ilaç yazılıyor hemde eczaneye yönlendiriliyor bilgi verir misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer