1 gü

Dünya sallanıyor ve kendini yeniliyor, deprem acısı bizden olmayınca daha mı önemsiz sizce?

Atlas Okyanusu dibinde yeni denizaltı tabakası oluşuyor. Dalma batma zonları aktifleşiyor. Afrika'da rift bölgesi hareketli bunlar yeni başlamadı tabii ki.. ama sorun şu tüm dünya birbirini etkiliyor, bir yerde yapılan bir olay deprem levha hareketi diğer levhalarda stres oluşturuyor. Biz de deprem ülkesiyiz ve çok önemli bir hat üstündeyiz.. daha çok geçmedi büyük bir acı yaşadık yaralarımızı hâlâ daha sarmadık.. ama görüyorum ki sanki bizden olmayınca önemsizmiş gibi bir algı var. Onlar da insan değil mi, hepimiz dünyalı değil miyiz?🤷‍♀️

Dünya sallanıyor ve kendini yeniliyor, deprem acısı bizden olmayınca daha mı önemsiz sizce?
Dünya sallanıyor ve kendini yeniliyor, deprem acısı bizden olmayınca daha mı önemsiz sizce?
Cevapla