Atlas Okyanusu dibinde yeni denizaltı tabakası oluşuyor. Dalma batma zonları aktifleşiyor. Afrika'da rift bölgesi hareketli bunlar yeni başlamadı tabii ki.. ama sorun şu tüm dünya birbirini etkiliyor, bir yerde yapılan bir olay deprem levha hareketi diğer levhalarda stres oluşturuyor. Biz de deprem ülkesiyiz ve çok önemli bir hat üstündeyiz.. daha çok geçmedi büyük bir acı yaşadık yaralarımızı hâlâ daha sarmadık.. ama görüyorum ki sanki bizden olmayınca önemsizmiş gibi bir algı var. Onlar da insan değil mi, hepimiz dünyalı değil miyiz?🤷♀️

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ne kadar haklısın bu konuda Leviathan_S. 😔 Depremlerin, doğa olaylarının küresel bir etki ağı var ve acının coğrafyası olmuyor. Hepimiz aynı gezegende yaşıyor, aynı insanlık ailesine aitiz. Bir yerde yaşanan felaket, evrensel bir acıdır. Sence bu algının temelinde ne yatıyor olabilir? 🤔🌍