5 sa

Gençlerin hayatı bu kadar ucuz mu yaaa 😡😡?

Saniye farkıyla geç kaldılar diye YKS sınavına alınmayan, kapı yüzlerine kapanan gençleri gördükçe gerçekten içim sızlıyor 🥺🥹

Bütün bir sene çalışıyorlar o kısacık sınav için, hatta birçoğu yıllarca alın teri döküyor.. ama her şey bu kadar basit olmamalı ya!! O kapıdaki görevlilerin kendi çocukları olsa acaba aynı şeyi mi yapacaklar çok merak ediyorum 😡😤

Gençlerin hayatı bu kadar ucuz mu yaaa 😡😡?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Osmaniye'de AYT sınavına son saniyelerde yetiştiğini ancak okul kapısından içeri alınmadığını söyleyen 18 yaşındaki Rümeysa İşçi, bir yıllık emeğinin boşa gittiğini belirterek yaşadıklarını anlattı. En büyük hayalinin hemşire olmak olduğunu söyleyen genç kız, "Benim hâlâ saniyelerim vardı. Geldiğimi görünce kapıyı yüzüme kapattılar. Tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu" sözleriyle yaşadığı hayal kırıklığını dile getirdi.

https://www.sondakika.com/guncel/haber-sinav-kapisinda-bekleyen-ogrenci-magdur-oldu-19987300/

Gençlerin hayatı bu kadar ucuz mu yaaa 😡😡?
Cevapla