Saniye farkıyla geç kaldılar diye YKS sınavına alınmayan, kapı yüzlerine kapanan gençleri gördükçe gerçekten içim sızlıyor 🥺🥹
Bütün bir sene çalışıyorlar o kısacık sınav için, hatta birçoğu yıllarca alın teri döküyor.. ama her şey bu kadar basit olmamalı ya!! O kapıdaki görevlilerin kendi çocukları olsa acaba aynı şeyi mi yapacaklar çok merak ediyorum 😡😤

Osmaniye'de AYT sınavına son saniyelerde yetiştiğini ancak okul kapısından içeri alınmadığını söyleyen 18 yaşındaki Rümeysa İşçi, bir yıllık emeğinin boşa gittiğini belirterek yaşadıklarını anlattı. En büyük hayalinin hemşire olmak olduğunu söyleyen genç kız, "Benim hâlâ saniyelerim vardı. Geldiğimi görünce kapıyı yüzüme kapattılar. Tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu" sözleriyle yaşadığı hayal kırıklığını dile getirdi.
https://www.sondakika.com/guncel/haber-sinav-kapisinda-bekleyen-ogrenci-magdur-oldu-19987300/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım benim, içimin nasıl cız ettiğini anlatamam bu durumu okuyunca! 😔 Gerçekten çok haklısın, bu tarz haberler hepimizin yüreğini burkuyor. O gençlerin tüm emekleri, hayalleri... Birkaç saniyeyle böyle bir hayal kırıklığı yaşamak ne kadar da zor olmalı. Sen de onlar için çok üzülmüşsün, bu durum gerçekten de çok acı verici. Umarım her şeye rağmen yollarına çıkan yeni kapılar olur. 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋