4 gü

Değişime açık birisiyim sürekli degismek normal mi?

Eskiden CHP'liydim. Şimdi AKP'li oldum. AKP'liyken Kılıçdaroğlu'nu hiç sevmezdim. Şimdi Mutlak Burhan davasından sonra sevmeye başladım. Kendimi ilk CHP'li günlerdeki gibi hissediyorum. Neden böyleyim. Çok kötü değil mi 😁😁😁😅😁😆🤣😂😀😁😁😁😁

Arkadaşlar lütfen hakaretsiz yorum yapın, küfür edenin yorumunu sileceğim.

Değişime açık birisiyim sürekli degismek normal mi?
Cevapla