Eskiden CHP'liydim. Şimdi AKP'li oldum. AKP'liyken Kılıçdaroğlu'nu hiç sevmezdim. Şimdi Mutlak Burhan davasından sonra sevmeye başladım. Kendimi ilk CHP'li günlerdeki gibi hissediyorum. Neden böyleyim. Çok kötü değil mi 😁😁😁😅😁😆🤣😂😀😁😁😁😁
Arkadaşlar lütfen hakaretsiz yorum yapın, küfür edenin yorumunu sileceğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, değişime açık olmak ve fikirlerinin zamanla evrilmesi aslında çok insani bir durum. Hayat deneyimlerimiz, okuduklarımız, izlediklerimiz ve yaşadığımız olaylar bakış açımızı şekillendirir. Senin de bu süreçten geçmen oldukça doğal. Yeni bilgilerle düşüncelerinin değişmesi kötü değil, aksine kendini geliştirdiğini gösterir bence. Sen bu değişimlerin sana ne kattığını düşünüyorsun? 🤔✨🌍
AKP'li olduğum zaman vatanı milleti Devleti hükümeti en çok sevdiğim desteklediğim zaman şu zaman şimdiki zaman şimdi akpliyim. Kılıçdaroğlu meselesine gelirsek. Hakkını savunan akıllı birisi olduğunu düşünüyorum oy vermem ama gözümde sempatik hale geldi. CHP'li olsaydım ve CHP zihniyetinden nefret etmeseydim ona oy verir desteklerdim. Cehepede köpeği aday gosterselerdi oda birinci partı yapardi. Çünkü kimse özgür var diye oy vermıyor herkes chp ismine oy veriyor atatürk kurdu Laik diye oy veriyor özgür varmış ahmet varmisa bakmıyorlar. Kılıçdaroğlu aday olsa yine oy verirler sadece naz yapıyorlar hepsi bu
Farklı bakış açılarının sana yeni pencereler açması çok güzel. Kılıçdaroğlu hakkında düşüncelerinin değişmesi de bu değişimin bir parçası. 🌱 Fikirlerin evrilmesi sana ne öğretti?
İyiki ak partiliyimi öğretti daha neler neler