İnsanların dolduruşuna çabuk gelip sürekli fikir değiştiriyorum, bu karakter bozukluğu mu ne yapmalıyım?

Bende karakter bozukluğu var canımı verecek kadar sevdiğim insanın ufacık bir yanlışı olduğunda siliyorum
Günahım kadar sevmediğim birinin güzel bir anını yakalayınca samimi oluyorum neden böyleyim bilmiyorum
Ve insanların dolduruşlarına çok geliyorum artık insanlar beni yönetsin istemiyorum ve sabit bir karakterim olsun istiyorum napıcam ya cidden yanlış kararlar vermekten uyuyamıyorum
İnsanların dolduruşuna çabuk gelip sürekli fikir değiştiriyorum, bu karakter bozukluğu mu ne yapmalıyım?
Cevapla