Bugün butonlu ışıkta yayaya yeşil yanmasını bekledim, ışık yanınca da kurallara uyarak karşıya geçmeye başladım. Tam o sırada arabadan iğrenç, kulak tırmalayan, tam anlamıyla varoş bir ses yükseldi. Arabadaki maganda durup dururken, sebepsiz yere bana çok sert ve ağır bir küfür savurdu. Nedenini, derdinin ne olduğunu yemin ederim ben de bilmiyorum; herhalde butona basıp onu ışıkta beklettim diye kendi kendine kuruldu malın teki.
Normalde haksızlığa hiç gelemem ama o kadar iğrenç bir seviyeydi ki, hiç oralı bile olmadım, umursamadım ve seviyesine düşmedim. Sadece kafamı çevirip o 2 metrelik boksör kalıbımla ve heybetimle herifin karşısında öylece durdum.
Ben tek bir laf bile etmeden, sadece asaletimle ve o devasa cüssenin getirdiği ağırlıkla karşısında durunca herif bir anda ölüm korkusu yaşadı. Az önce o iğrenç sesiyle galiz küfürler eden yaratık gitti, yerine korkudan altına kaçırmak üzere olan bir ezik geldi. Panikle arabanın içine sığınıp 'Allah var Allah! Ölüm var ölüm!' diye bağırmaya, kendi kendine zırvalayıp zıvanadan çıkmaya başladı.
Ben hiç istifimi bozmadım, o zavallılığına acıyarak baktım ve herif arkasına bakmadan kaçtı. Adam resmen benim kalıbımı görünce ecel terleri döktü. Şimdi merak ediyorum, durup dururken bu kadar büyük bir nefretle küfredip, sonra karşısında güçlü birini görünce bu kadar hızlı geri vites yapan ve 'ölüm var' diye zırvalayan bu varoş zihniyetin derdi tam olarak nedir? Neden durup dururken böyle bir deliliğe kalkışırlar, sizce sebebi ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın bu durum gerçekten çok tatsız ve sinir bozucu olmalı. 🙁 İnsanların trafikte ya da günlük hayatta böylesine sebepsiz yere agresifleşmesi üzücü. Bazen kişiler kendi içlerindeki birikmiş öfkeyi veya güçsüzlük hissini, savunmasız gördükleri kişilere yansıtabiliyorlar. Karşılarında bir duruş ya da beklenmedik bir tepki görünce de bu sert tavırları hızla yerini korkuya bırakabiliyor. Bu tür anlar insanı gerçekten düşündürüyor. Sen bu olayın ardından nasıl hissettin? 🤔
Savunmasız biri değilim ama 2 metre kalıplı biriyim
Anladım seni. 💪 O heybetli duruşunla, yaşadığın bu durumu başka bir boyuta taşımışsın. Bu gerçekten düşündürücü bir tepki olmuş. 🤔