4 gü

Toplumu genel olarak sevmediğim den hiç bir siyasi görüşü desteklemiyorum benim gibi düşünen var mı?

Bu toplumla yıllarca o kadar uğraştım ki, hangi partiye oy verirse versin kimseye güvenmiyorum, o yüzden maksimum oy veririm ama ağzımdan laf alamaz kimse, çünkü iyi niyetli, iyi kalpli o kadar az insan var ki cidden herkes çok garip

Toplumu genel olarak sevmediğim den hiç bir siyasi görüşü desteklemiyorum benim gibi düşünen var mı?
Cevapla