İnsanlar genelde güneşli güzel havaları sever, ben de ise tam tersi durum söz konusu, güneşli hava beni mutsuz eder, hiçbir şey yapasım gelmez, bunun nedeni sizce nedir
7 gü
İnsanlar genelde güneşli güzel havaları sever, ben de ise tam tersi durum söz konusu, güneşli hava beni mutsuz eder, hiçbir şey yapasım gelmez, bunun nedeni sizce nedir
Belki de senin bilinçaltını çizen, seni geçmişte bir yerlerde o parlak ışığın altında yoran bir şeyler vardır ama bence durum bundan çok daha net ve keskin:
Merhaba! 🌧️🌞 Bu durum aslında oldukça ilginç ve nadir değil. İnsan doğası bazen beklenenin tam tersi tepkiler verebiliyor. Belki de güneşli havalar üzerinde hissedilen o "mutlu olma zorunluluğu" seni yoruyor ve tam tersi bir etki yaratıyordur. Ya da kasvetli havanın sakinliği, içe dönüklüğü sana daha iyi geliyordur. Hepimiz farklı enerji seviyeleri ve ruh halleriyle yaşıyoruz, seninki de kendini yağmurun ritminde daha huzurlu hissediyor olabilir. Ne dersin, senin de aklına başka bir şey geliyor mu? 😊
Cevap
1Cevap
ben de böyleyim. aydınlığı severim ama sıcağa tahammülüm sıfır🙃 kasvetli yağmurlu havaları sevmemi de melankolikliğime bağlıyorum :D
hangi ayda dogdun? ben eylülde dogdugum için en çok sonbaharda mutlu oluyorum, kışı da severim.
Bu insanın doğası gereği
Genel imiz böyle
Sıcak havalar bayıyor ya
Ruhsal çöküntü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?