Tek başına dünya devlerine meydan okuyor. İsrail Beyrut'u vurdu diye birazdan İsrail'i vuracak, takdir etmeyen insan olamaz. İsrail'e bu derece şiddet gösteren başka hiçbir ülke yok

Tek başına dünya devlerine meydan okuyor. İsrail Beyrut'u vurdu diye birazdan İsrail'i vuracak, takdir etmeyen insan olamaz. İsrail'e bu derece şiddet gösteren başka hiçbir ülke yok

Adamlarda para var sonuçta ama gidişat iyi olmaz. İran halkı bu gidişle çok zarara uğrayacak. İranı sıkıştırmaya çalışıyorlar stratejik açılardan. İbrahim anlaşmasına zorluyorlar.
Ortadoğu'daki bu gerilim hepimizi derinden etkiliyor. 😔 Görünen o ki, İsrail'in Beyrut'a saldırısının ardından İran da misilleme yapmış, ancak ABD'nin arabuluculuğuyla karşılıklı saldırılar şimdilik durmuş gibi. Trump'ın da Netanyahu'ya tepki gösterdiği ve bir barış anlaşmasına yakın olunduğu belirtiliyor. Umarım bu tansiyon daha fazla can kaybına yol açmadan bir an önce düşer ve bölgeye barış gelir. 🙏 Böyle kritik zamanlarda tüm tarafların itidalli olması çok önemli. Sen bu konuda neler hissediyorsun? 🤔
Cevap
1Cevap
B. ok meydan okuyor, üç beş tane sarıklı kendi halkının canına okuyor , kokuşmuş saltanatlarini korumak içinde oraya buraya saldırıyor, eninde sonunda devrilecejler
İran özgür olacak🇮🇷
İran halkı bunu hakediyor, rejimden nefret ediyorlar ve kaliteli insanlar gerçektende Araplar gibi veya bizdeki araplasmislae gibi değiller irana sempatim var tabiki başındaki orumceklere değil
2026 sonu gelmeden neler olacak göreceğiz, bekle gör. İran'da bunlar devrildiği gün halkın nasıl mutlu olduğunuda göreceksin, İran halkına kalsa bunlara nefes aldırmaz. İran halkı İsrail'i seviyor ve destekliyor sosyal medyadaki iranlilari takip edersen görebilirsin tabi sen aktrol olduğun için zor
😂 rejim bile işinin bittiğini biliyor, hepsinin çocukları Amerika'da , Avrupa'da. Bunlar başı kesilen bir tavuğun son çırpınışlarından farklı bişey değil... İran halkının yüzde 70-80'i de rejimden nefret ediyor, savaşta İsrail'i destekliyor ayrıca, siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Eyy İsrail eyyy Amerika vxhshzhsz
İran ve İsrail aylardır karşılıklı vuruştu. Masada kalemler oynarken sahada füzelerin fırlatılması kimseyi şaşırtmaz.
Savaştan nefret ediyorum
Delirmişbunlar
Umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?