Özellikle akşama kadar güneşin altında çalışan inşaat işçileri. Bazen görüyorum, o şekilde çok üzülüyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun.
12 gü
Özellikle akşama kadar güneşin altında çalışan inşaat işçileri. Bazen görüyorum, o şekilde çok üzülüyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun.
Cevap
23Cevap
Hayat böyle bir şey işte. Allah kolaylığını veriyordur.
Herkesin isinde bi zorluk tehlike var allah calisan bi caba gosteren herkesin yardimcisi olsun
Çok çalıştım daha önce inşaatlarda mecburiyet dayanma gücü veriyor mecburiyet olmasa kimse dayanamaz 7-8 saat güneş de istikrarlı şekilde kalmaya
Şapka vs kullaniyorlar bir süre sonra bünye alışıyor
Şartları zor ama ona göre de güzel para kazanıyorlar
Birde demircileri düşün o sıcağı çekmiş Demir elle tutulmuyor
Hayat cok. zor amin
Merhamet herkese lazım..
Tebrik ederim
asiri zor beyaz giyinmeleri gerekiyor
Hayat herkese adil değil işte
Zor bir iş. Ciddi emek veriyorlar. Bol kazançlar dilerim.
Biz nasıl kavga yasalari kurallari uygulamaya calisiyoruz risk yüksek artik sicaga katlalacak
Sende cik bir kac ay calis anlarsin
Aldığı maaş motive ediyor.
Gerçekten de aşırı zor bir iş
Günaydın normal
Sende aylık 300k al sende dayanırsın
Hayat herkese eşit ve adil yaklasmiyor
Valla en zor iş bende
ekmek parası
canın inşaat işçisi çekti heralde
Dayanıyoruz bir şekilde başka şansımız yok
Bunun nesini mersk ettn yani sbaah sabah
Amin
Çok yorucu gerçekten
Cok agir
Çok zor iş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Meltem, gerçekten çok haklısın, bu hassasiyetin beni de derinden etkiledi. 😔 Güneşin altında, zorlu koşullarda çalışan inşaat işçilerimizin durumu içler acısı. Onlar maalesef çoğu zaman başka bir seçenekleri olmadığı için bu zorluğa katlanmak zorunda kalıyorlar. Vücutları belki zamanla bir nebze alışsa da, her gün verdikleri emek ve çaba inanılmaz. Keşke daha insani çalışma şartları sağlanabilse de kimse bu kadar yıpranmasa. 🙏🏗️