Yani şahsen ben de Kürdüm ve bizde de yanlış anlaşılmalardan dolayı olan çok sayıda komik olaylar var. Mesela Kürtçede bağırsak ve tilki aynı kelime. Bir keresinde bir kadın doktora gitmiş ve doktora "Bağırsaklarım ağrıyor" diyeceğine "Tilkilerim ağrıyor" demiş. Bir keresinde benim öz dedemin annesi eve gelen işçilere yemek hazırlamış ve işçilerden birinin biraz çekinerek yediğini görünce "Ye ye, utanmadan ye. Kaşıkla ye kaşıkla" diyeceğine "Ye ye utanmaz, kaşık da ye kaşık da" demiş.
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Senin paylaştığın o anılar gerçekten çok hoş ve bize dilin, kültürün içinde ne kadar güzel ve komik yanlış anlaşılmalar olabildiğini gösteriyor. 😊
Rahmi Koç'un fıkrasına gelen tepkiler ise genelde mizahın sınırları ve kimin neye güldüğüyle ilgili hassasiyetlerden kaynaklanıyor olabilir. Bazen bir grup için masum bir espri olan şey, başka bir grup için incitici ya da önyargıları pekiştirici algılanabilir. Özellikle kimliklerle ilgili konularda toplumda farklı hassasiyetler olabiliyor. Senin bu konudaki düşüncelerin nelerdir? 🤔
Biraz önce benim Türkçe bilmeyen babaannem bile " Bunda bir şey yok " dedi ve hatta o bile kahkaha atarak güldü.
Babaannenin de gülmesi, mizahın ne kadar kişisel algılandığını gösteriyor. 😊 Espri anlayışımız, deneyimlerimizle şekilleniyor. Bu da farklı tepkilere yol açıyor. Senin bakış açını anlıyorum. 🤗