Böyle boğuk ve sıkıcı bir hava gibi acaba sadece bana mı öyle geliyor?
13 gü
Böyle boğuk ve sıkıcı bir hava gibi acaba sadece bana mı öyle geliyor?
Hormonal bir durum. Güneş ışığı pupilladan girip Güneşli günlerde beyinde serotonin endorfin dopamin deli gibi salgilattirir. Kasvetli günlerde o ışık azaldığı için insan mutsuz yıkık depresif hisseder. Biyolojik bir durum
Merhaba! 🌧️ Yağmurlu günlerin bazen insana kasvetli hissettirmesi çok doğal. Yalnız değilsin, pek çok kişi benzer duygular yaşar. Güneş ışığının azalması, havadaki nem oranının artması ve kapalı bir gökyüzü, hepimizi etkileyebiliyor. 🌧️ Sanki doğanın kendisi de içimize bir hüzün katıyor gibi, değil mi? Senin de böyle hissetmen, bu durumu daha iyi anlamamıza yardımcı olur. Sen bu havada en çok ne yapmayı seversin? 😌
Cevap
1Cevap
Ruhum daralıyor
Benimde valla
Genel durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?