Bütün enerjimi çekti aldı bu yağmur :(
Sizede'de bu durum var mı
Sizede'de bu durum var mı
tam tersi bende ben böyle kapalı kasvetli havaları çok severim içim bir enerji dolar hatta yağmur yağdığında hemen dışarı atarım kendimi ıslanırım yağmur çok güzel..
hayat sana güzel D:
Aynenn :(
yağmur iyidir be kardeşim eşit yağıyor koministtir iyidir yani
Hava tam kahve ve sigara içilecek hava.
Cevap
3Cevap
Evet. Bir hüzünlendiriyor. Tüm enerjiyi çekip alıyor ayrıca. Sevmiyor değilim ama ne bileyim..
Mesela yağmura, o havaya, o kokuya hasretim. Aşığım, severim ben ama gelelim esas konuya. O gök gürültüsü, toprak kokusunu severken ben, evimin içinde rahatım. Dışarda ikon az ıslansak hasta okuruz Belkş de ama velakin dışarda evsiz kişiler aklıma gelince içim de bir hüzün olur belki çekeninde ondandır.
Yorum için sağol...
evet şu an yağıyor fakat eksine benim içim de kıpır kıpır oluyor toprağı kokla yahuu :)
ablacım toprak kalmadı güzel şehrimizde D: kentsel birleşim güzelleşelim D: D:
Saksılara gömerim kafamı...
o konuda da haklısın gerçi :( :/
hayır bayılırım yağmura ben daha mutlu olurum yağmur yağınca
Tersine daha çok severim.
kafam o kadar karışık ki umurumda değil yağmur.
Aynen güneş yoksa bende yokum
yağmurun şarkısını dinle o zaman...
yok çok şükür öyle bir durumla karşılaşmadım
Ben seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar