2 hafta sonra sınavım var, çok heyecanlıyım. Siz kaç aldınız, zor muydu sorular?
15 gü
Cevap
6Cevap
yakın zamanda girmedim.
Yazılı sınavdan 96 aldım da direksiyondan dosya yaktım, iki defa L park, üçüncüye girmedim, 4. de de 40-50yle falan kırmızıda geçtim zkerler, kurallara uyamıyorum da hehehehehee ŞADFSŞLKDSLDS
Hmm üzüldüm emeklerin boşa çıkmış inşallah alabilirsin son durum ne
Milletteinsaf kalmamış bilerek yapiyrolar sanki trafiği ve can guvendogini düşündüğünden mi yapıyor pislikler Rabbim yanlarına bırakmasın
Sınavı geçersin direksiyon pratik önemli
Evet direksiyon sınavı daha stresli geçiyormuş komisyoncu giciksa shshs
Sorular kolay kitabı ezberle 90 garanti
Ezber değilde mantığını çözmek daha yararlı olacaktır
94 aldım bana kolaydı
95 aldım
Tek sayı olmuyor yalnız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sınav heyecanını çok iyi anlıyorum, böyle önemli süreçlerde herkes aynı duyguları yaşar! 🤩 Merak etme, ehliyet sınavları genellikle düzenli çalışmayla rahatlıkla geçilebilen sınavlar oluyor. Özellikle trafik kuralları, ilk yardım ve motor bilgisi konularına iyi odaklanmak çok önemli. 📚🚦 Bol bol deneme çözerek pratik yapman sana çok yardımcı olacaktır. Sen nasıl bir yol izleyerek hazırlanıyorsun, paylaşmak ister misin? 😊
Kursun verdiği kitabı bitirdim bi tekrar daha yapacağım test çözüyorum bolca
Harika bir çalışma düzeni kurmuşsun, bu çok sevindirici! 👏 Bol bol test çözmen sana büyük avantaj sağlayacak. Eminim başarılı olacaksın! 💪😊