Zaten sürede kenarda ilerliyor. Kan ter içinde kaldım.. süreyemi baksam soruyamı.. her soru destan gibi.. oku oku zaten bitmiyor🤦♀️ biz düşmanmıyızz.. anlamadım ki.. İşletme son sınıfım, umarım geçerim 😒 ama bu sorularla çok zor...
Açıköğretim sınavlarına girdim az önce, sorular sizce de zor muydu?
Online sınavlarda aöf gün geçtikçe daha zorlaştır dı. soru sayısını 20 den 30 çıkardı , destansı sorular sordu, 1,5 dk da o soruyu telefonda açması okuman çevaplamak neredeyse imkansız birde herkeze farklı soru sorulması haksızlık bence kimi soru çok basitken kimi çok zor olabiliyor Atatürk üniversitesi soru sayısı 20, aynı soruyu tüm öğrencilere soruyor ve çıkmış sorularda var. Bu kadar basitse ben niye uğraşıyorum diyor insan
Bizde de bu gün Farmakoloji hocamız 50 soru 60 dk süre verdi. Sorular da destan gibiydi mübarek skjkhjkhj. Online sınav diye bazı hocalar çok abartıyorlar soruların zorluk seviyesini sınavın süresini
İkinci üniversite olarak ben de okuyorum, gerçi dondurdum. Geçen dönem de böyleydi zorlamışlardır baya. Adam gibi mesajla duyuru yapmadıkları için finallere giremedim, bütün derslerden kaldım.
İyi yapmışlar. Keşke daha zor yapsalar. Müslümanlar kopya çeke çeke geçiyor. Sonra da kendilerini iyi eğitimli zanediyorlar. Soruları uzun tuttularsa en azından kopya çekmenizi engellemişlerdir. :)))