Açıköğretim sınavlarına girdim az önce, sorular sizce de zor muydu?

Zaten sürede kenarda ilerliyor. Kan ter içinde kaldım.. süreyemi baksam soruyamı.. her soru destan gibi.. oku oku zaten bitmiyor🤦‍♀️ biz düşmanmıyızz.. anlamadım ki..
İşletme son sınıfım, umarım geçerim 😒 ama bu sorularla çok zor...
Açıköğretim sınavlarına girdim az önce, sorular sizce de zor muydu?
Açıköğretim sınavlarına girdim az önce, sorular sizce de zor muydu?
Cevapla