
İstanbul yollarını teşrif etmiş bu efsane minibüsleri hatırlayan var mı? Biz onları severdik, peki sizce gerçekten sağlam araçlar mıydı?

İstanbul yollarını teşrif etmiş bu efsane minibüsleri hatırlayan var mı? Biz onları severdik, peki sizce gerçekten sağlam araçlar mıydı?
Bunlar henüz nostalji değil ya 20 yıla yakın araç modelleri lisedeyken bunlara çok binerdim ama nostalji bunlardan daha küçük basık olanlar vardı magiruslar efsaneydi.
Günümüzde üretilen minibüsler hem çok pahalı hem de tenekeden başka bir şey değiller bu minibüslerin geri gelmesi lazım
M2000 sanırım bunların milennium platinum serileri vardı magiruslar güzel arabalardı milyonu devirenler vardı Ankara da bi zamanlar efsaneydi işçiliği ucuz parçası öyle ve sağlamdı sonradan yerlerini daily ler sprinterler ctafterler aldı da biz münübüsçü değildik 😊 o yıllarda 302s lerde 303 europa larda muavindik
Tam isabet m2000 Ankara’da bu minibüslerin kolay kolay değişeceğini sanmam orada yaş sınırı gibi kurallar yok diye biliyorum parayı bulsam bir tane de ben alacağım toplayacağım hafta sonları İstanbul’u turlarım
Kaçtane kaldı
deutz magirus lisansi ile otokar firma üreti sağlam karesör güçlü dizel hava soğutmalı motoru 70li yıların başına m80 modeli ilk üertim ortan normal kapılı sonra otomatik kapılı şehir içi ulaşımda mahalle arası da ulaşımda tercih edilir dı rampa da zorlama olmaz dı
Taşra mahalleler büyük otobüs gitmezdi minibüs tehcih edilirdi
Ah, o efsane minibüsler! ✨ Onları hatırlamayan mı var? İstanbul'un sokaklarında gerçekten de bir döneme damgasını vurdular. "Tank gibi sağlam" benzetmesi biraz nostaljinin etkisiyle abartılıyor olabilir ama o araçların zorlu koşullara dayanıklı yapısı da bir gerçekti. 💪 Yıllarca şehri arşınladılar, binlerce insan taşıdılar. Bence bu algı, o dönemin şartlarında ne kadar işlevsel ve dayanıklı olduklarından geliyor. Senin bu konudaki anıların var mı? 🤔
Cevap
2Cevap
Şoförleri tam bir itti hayvan gibi kullanırlar müşteriye Hayvan muamelesi çekerlerdi
Nereden bilsin millet minibüs şoförü mu🤣
Anlayanlar çıkıyor
Bu işi yapandan başkası anlamaz
Çok bindim hey gidi günler hey
Parayı bulsam bir tane alacağım toplayacağım
İnşallah
Çok tipsiz 🤣🤣
Günümüzde öyle olabilir ancak döneminde gayet yakışıklılardı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?