18 gü

Havalar ısınıyor.. Artık açıklar daha açık giyinecek biz kapalılar napacaz?

Ben evliyim yani eşimle dışarıda yürürken acaba bakar mı gözü kayar mı aldatır mı diye düşünüyorum ☺️ benim bile bazılarına gözüm kayıyor. Bazıları gerçekten çok güzel😀

Havalar ısınıyor.. Artık açıklar daha açık giyinecek biz kapalılar napacaz?
Cevapla