18 gü

Rahmi Koç'un anlattığı fıkrayı komik bulanlar, fıkrada "Kürt kadını" vurgusu yerine "Türk kadını" denilseydi yine güler miydi?

Kürt değilim ama hiç hoş bulmadım bu fıkrayı. Hangi etnik vurgu yapılsa da böyle bir fıkrayı yanlış bulurum. Kürt kadınlarına saygısızlık bu bence. Gülenlerin ve savunanların da art niyetli olduğunu düşünüyorum ve görüyorum

Rahmi Koç'un anlattığı fıkrayı komik bulanlar, fıkrada "Kürt kadını" vurgusu yerine "Türk kadını" denilseydi yine güler miydi?
Cevapla