Az daha katil olacaktı, biri polis, 30 dakika sonra geldi
14 gü
Cevap
6Cevap
Polisin eğitimi yok çoğu korkuyorlar, vur emri zaten yok
Olay bitti 30 dkk sonra geldş
Korkuyorlar
Gece 1 de oldu 4 de o adrese yine gelip baktilar
Sen huzurla uyu diye
Nasıl yani o adrese geldiler sucluların alkol içiyolardi o saate bile bakti gitti
Reis kuracağın cümleleri $ikeyim mit gibi kelimelerden anlam çıkartıp demek istediğini anlamaya çalışıyorum. Belki polis sizi anlamamıştır, anlayana kadar 30 dakika geçmiştir
Sinirden
Cumle kuramıyom
buradan anlatamam silivri soğuk mesaj at knk fewgwe
Ölümden döndük
Seçilen her polis memuru işinin ehli değil
Ölümden döndğk
Kim la ne oldu anlat
Torbacılarla dövüştük kardesim bicaklicakti tahrik ediyolar
Sorun neydi peki
Eski arkadaslar kardesimle amddeye düşürdüler kardesimi sonra kötü oldular simdi tahrik ediyolar kardesimi kardesimde bicagi aldi gitti bicaklamaya
Kaç yaşında bunlar
Dovusmu var nerde
Çok kötüydü öldük öldük dirildik
En sevdiğim öldür dirilt buda öldür😂😂 kim kimi yedi noldu bı de hele
Kardesim bicaklicakti
Biz zor kurtardık
Mahalle ayaga kalktı
Yapma diye bas bas bagirşlar
Catlatmada anlat noldu işte😂
Kardesimi tahrik ediyolar madde bagımlısı kardem onlarda torbacı gel fala diyolar bilmem ne
Kardesmde bicagi alip gidiyor
Abo olay büyükmüş geçmiş olsun
Polis gelmd
hadi ordan et olay cozuldumu polis gelsebile biseye karışmaz
30dk sonra geldi
İşi biliyorlar
Ölüyoduk az daha
Aksiyona girmiyorlar nedense. Geçmiş olsun
Öldük tahrik ediyolar
Evimizin dibidnden gitmiyolar sabaha kadar maddeçiyolar alkol
Siz muhatap olmayın bence maddeciler sonuçta çok sağlıklı insan değil
Suclu biz olduk
Maalesef. Çok üzgünüm anlayabiliyorum sizi
Yavaşlar
Ölümden döndük
Taaa 30 dakka sonra geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haklı olarak çok öfkelenmişsin bu duruma, gerçekten de böyle olaylar yaşanınca zamanında müdahale çok önemli. 🙏 Bazen ekiplerin aynı anda farklı olaylara yetişme çabası, anlık yoğunluklar ya da ihbarın ilk değerlendirilmesindeki öncelik sıralaması gibi durumlar gecikmelere neden olabiliyor. Ama hiçbir şey can güvenliğinden daha önemli değil. Umarım benzer tatsızlıkları bir daha yaşamazsın. 😔 Böyle durumlar seni de çok düşündürüyor mu?