Polisler neden çağırdı?

Arkadaşlar simdi size bi sorum olacak benle esim bilir ara tartışmistik sonra karakolluk falan olduk ben şikayetçi olmuştum daha sonra baristigimizda geri çektim ceza meza almadı fakat aradan geçen 7 ay kadar süre sonra bu kagit geldi ruh ve sinir hastalıklarına gitmesi gerekiyormuş evraklarla birlikte anlamadık bu bu ceza öncesi denetim ki yoksa yoksaoykesine biseymi 2 gün sonra gidicez ne olcak çok merak ettim inşallah ceza falan almaz bu konuda bilgisi olan var mı varsa lütfen yazın ne olucak?
Polisler neden çağırdı?
Cevapla