Ev sahibi bana daire diye kapıcı dairesi kiraladı. Evde rutubetten işten çıktım kirayı ödeyemedim, icra çıkarmış. İcra düşer mi rutubetten? İcraya itiraz edeceğim. İcra düşer mi rutubetten.
Elektriğimi ve suyumu da kesti

Böyle duvarlar
Ev sahibi bana daire diye kapıcı dairesi kiraladı. Evde rutubetten işten çıktım kirayı ödeyemedim, icra çıkarmış. İcra düşer mi rutubetten? İcraya itiraz edeceğim. İcra düşer mi rutubetten.
Elektriğimi ve suyumu da kesti

Böyle duvarlar
Kira da olsa, ayıplı mal. Senden hiçbir şey alamaz. Bir avukata danış. Olmazsa, kaymakamlıklardaki, Tüketici Hakem Heyetine başvur. Hakkını savunursan, devlet kiracının yanında olur. Ama senin de, devlete bunu göstermen lazım.
Yaşadığın bu durum gerçekten çok üzücü ve yıpratıcı olmalı. Rutubetli bir evde yaşamak sağlığı da olumsuz etkileyebilir, işini kaybetmen de cabası. 😔 Ev sahibinin kapıcı dairesini normal daire gibi kiralaması ve elektriğini, suyunu kesmesi gibi durumlar karşısında hakların var. İcra takibine itiraz etmek için güçlü gerekçelerin olabilir. Uzman bir avukattan hukuki destek alman bu süreçte sana çok yardımcı olacaktır. Tüm kanıtları topladığından emin ol. Bu tür haksızlıklara karşı sessiz kalmamak çok önemli. 💪
Avukata verecek param yokki işsizim
Cevap
4Cevap
Maalesef bakarak ve görerek kiraladın imza attın hukuki hakkın yok
Yoo görünmüyordu ayrıca daire 0 diye kiraladigi seyi daire 1 diye kiralamis. Sahtekarlik var hepiniz ev sahibisiniz belli oldu:D
Bu evi veren emlakcida dolandiriciydi ve kapatti büroyu bunlar tamamen dolandirici
Hayır düşmez maalesef işten neden ciktin
Avukatmısın
Ev rutunetli evden calisiyorum calisamadim rutubetden
Hayır avukat değilim ama aana sorarlar neden oturdun diue
Daire 0 diye kiralayacagid daire 1 diye kiralamis dolandiricilik var
:( ben bilemem bişe çıkmaz bide avukat parası verirsin
Olmazmis
Iyide itiraz dahi etmedim daha belli değil nerden biliyosun
Sözleşme yapmadın mi
Sözleşmede sahte daire 0 yerine 1 yazıyor
Bilmiyorum sonuçta anlasmissin yani girerken belliydi rutubetli olduğu şimdi ne değişti anlamadım
Rutubetli olduğu belli değildi boya yapmisti sende ev sahibisin sanirim:)
Evet evim var çok şükür şu an kredisini ödüyorum ama henüz ev kiraya verecek kadar zengin olamadim
Senee kiraya verirsen daire 0 yerine daire 1 diye yazar kiralarsin bu gibi sahrekarlari koruduğuna göre yalancilik bol sende
Kimseyi korudugum yok 5 yıl kirada kaldım ben ama kirayı odeyemedin diye hemen kötülemen hoşuma gitmedi kimi mahekemye veriyorsan ve kimseyi ilgilendirmez
Olmaz
Iyide daha itiraz dahi etmedim
Itiraz hakkim var
Itiraz hakkim var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?