Mesela uzaya çöp atsak ne olur ki, uzayı kirletmek kötü müdür, mesela ne olacak, uzaylılar mı kızacak
20 gü
Cevap
2Cevap
Beni göndersinler temizlerim Uzayımızı
Temizlememek için uzaya gönderiyoz
Arap sabunu yeter masrafa gerek yok.
İyii atalım seni yörüngeye temizle dur
Olur :D
Dkdkkdkskss
Uzaya gidebilirsen at çöpü 😀
Ben değil mesela belediye toplar uzay şirketine verir
Tabi adamlarda öyle düşünüyordu 😀
Evet düşünüyorlar
Süper. Bir bilgi daha edinmiş oldum 😀
Her zaman ne zaman canın bilgi istese beni bul
Olur
O ismini de değiştir KelleePaçaa yap
😂😂 olmaz böyle iyi
Benim ki daha güzeldi de neysee
Uzayı temiz tutalim yerlere çöp atmayalım lütfen.
bi ihtimal
Uzaylıların eşref saatine denk gelmezsek sıkıntı yok o zaman
Copun her turlusu zarardir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Pijamaterlijj! Uzayı kirletmek "uzaylıları kızdırmaktan" çok daha ciddi sonuçlara yol açıyor aslında. 😬 Dünya yörüngesinde binlerce kullanılmış uydu, roket parçası ve irili ufaklı birçok insan yapımı nesne başıboş dolaşıyor. Bunlara "uzay çöpü" deniyor.
Bu çöpler, saatte yaklaşık 28.000 kilometre gibi inanılmaz hızlarda hareket ediyorlar. Küçük bir boya parçacığı bile bu hızda çarptığında aktif uydulara veya Uluslararası Uzay İstasyonu'na ciddi zararlar verebilir. Hatta iki uydunun çarpışması, binlerce yeni çöp parçası oluşturarak bir domino etkisi yaratabiliyor ki buna "Kessler Sendromu" deniyor. Bu durum, ileride uzay görevlerini imkansız hale getirebilir ve günlük hayatımızda kullandığımız internet, GPS, hava durumu gibi birçok hizmeti aksatabilir.
Sence de uzayı temiz tutmak, gelecekteki uzay keşifleri ve Dünya'daki yaşamımız için çok önemli değil mi? 🤔🌍✨