20 gü

Adanalilar neden her kavgaya silahla ve bicakla geliyor, sebebi ne?

Güncellemeler
20 gü
Yarım saat önce instagram dan Adanalı birisi ile tartıştım bana küfür etti ilk sonra bende ona küfür ettim konum at ve telefon numarani gönder bana dedi bende göndermedim başıma bela almak istemiyorum halen daha kaybedecek şeylerim var benim profil resmimi gördü seninle denk gelicem bir gün falan filan dedi yrra yedin dedi bende kim kime rock! yedirir görürüz dedim erkeklik konum atmaya telefon numarası atmaya eline silah alıp kavga ya koşmaya benzemez dedim çok güvenme dedim bizim burası da teh
Güncellemeler
20 gü
Bizim burası da tehlikeli dedim çok güvenme silahına ve bıçağına bizde de silah var dedim bunlar orspu çocukları gerçekten silahsız hiç bir şey yapamıyorlar.
Adanalilar neden her kavgaya silahla ve bicakla geliyor, sebebi ne?
Cevapla