1 ay

Kurban Bayramı’nı fakire et gitmediği için sevmemek haksızlık mı, ben mi abartıyorum?

Koyunlar kesiliyor diye değil, fakirin ve zavallıların et yiyememesi ve bu devirde eti kendilerine kaldırması herkesin çok yazık. Bir tanıdığım da et yedirmemek için kavga çıkardı kendi kızına.
Kurban Bayramı’nı fakire et gitmediği için sevmemek haksızlık mı, ben mi abartıyorum?
Cevapla